Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Hennie
#59127
Hoi ik ben Hennie ik ben nieuw op deze site,maar ik wil ook over gaan op vers voeding maar ik vind het wel duur als je een hond van 25 kg hebt is anderhalve kilo versvlees is drie euro per kilo is vieren een halve euro per dag als je dat van een salaris moet betalen is het wel veel hoor .Tenminste als ze zo veel nodig heeft ik weet het niet misschien dat jullie het weten .
groetjes Hennie :-\ :-\
Door Lizzy
#59134
[quote="Hennie"]
Hoi ik ben Hennie ik ben nieuw op deze site,maar ik wil ook over gaan op vers voeding maar ik vind het wel duur als je een hond van 25 kg hebt is anderhalve kilo versvlees is drie euro per kilo is vieren een halve euro per dag als je dat van een salaris moet betalen is het wel veel hoor .Tenminste als ze zo veel nodig heeft ik weet het niet misschien dat jullie het weten .
groetjes Hennie :-\ :-\
[/quote]Hoi Hennie, anderhalf kilo voor een hond van 25 kilo? Nee hoor! Ik denk dat je ongeveer aan 400 a 600 gram per dag moet denken voor een hond van 25 kilo. Onlangs heeft iemand een keer een rekensommetje gemaakt wat je kwijt bent voor brokken en de diverse versvleesmerken. Bij mijn weten was versvlees niet veel duurder.
Groetjes, Lizzy
p.s., welkom op Barfplaats trouwens :D!
Door Lupa
#59135
welkom.
ik heb ook een hond van 28kilo maar die eet echt niet anderhalf kilo per dag hoor?!
ze eet 500 gr per dag9dat ligt een beetje aan de merk) ik heb in totaal 3 honden(de andere 2 zijn kleiner) en ben per dag ongeveer 1.50 kwijt.
Door tieneke
#59150
[quote="Lupa"]
welkom.
ik heb ook een hond van 28kilo maar die eet echt niet anderhalf kilo per dag hoor?!
ze eet 500 gr per dag9dat ligt een beetje aan de merk) ik heb in totaal 3 honden(de andere 2 zijn kleiner) en ben per dag ongeveer 1.50 kwijt.
[/quote]
Waarom heb ik een vleesetende olifant ???
Door veronique
#61581
Hallo, wij hier nog eens.
Vita heeft vandaag als tussendoortje een worteltje gekregen : ze heeft er veel plezier aan beleeft,eerst helemaal in stukken bijten en dan ging ze de kleine stukje opeten,heeft wel goed gekauwd.
Ben gisteren kippevleugeltjes gaan kopen, die zitten nu in de vriezer te wachten totdat Vita ze mag eten. Ik kijk er al naar uit. ( de hamer ligt al klaar om er een mep op te geven :),op de kippevleugeltjes hé ;D ;D ;D)
Vita heeft ook al eens yoghurt geproefd. njam, njam, lekker :P
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#61600
[quote="tieneke"]
[quote="Lupa"]

[/quote]
Waarom heb ik een vleesetende olifant ???
[/quote]

dat vraag ik me ook wel eens af ;D
Door Nelly
#61859
[quote="Hennie"]
Hoi ik ben Hennie ik ben nieuw op deze site,maar ik wil ook over gaan op vers voeding maar ik vind het wel duur als je een hond van 25 kg hebt is anderhalve kilo versvlees is drie euro per kilo is vieren een halve euro per dag als je dat van een salaris moet betalen is het wel veel hoor .Tenminste als ze zo veel nodig heeft ik weet het niet misschien dat jullie het weten .
groetjes Hennie :-\ :-\
[/quote]Nee hoor Hennie, dat kan niet kloppen. Mijn grootste hond - 42 kg - eet ca. 850 gram, de kleinere - ruim 30 kg - eet ca. 650 gram. Dat zijn dus 2 grote honden die samen aan 1,5 kg genoeg hebben!
Door diana
#62342
hennie,
ik heb 2 dobers
en heb aan 1 kilo genoeg per dag.
ze krijgen s,morgens dan wat biogarde of zo soms wat groenten, maar meestal maar wat maagvulling
ze hebben er genoeg aan
wel vul ik soms wat aan met afgeprijsd vlees vd slager of super.
Door tieneke
#62407
[quote="Ivonne"]
[quote="tieneke"]
[quote="Lupa"]

[/quote]
Waarom heb ik een vleesetende olifant ???
[/quote]

dat vraag ik me ook wel eens af ;D
[/quote]
Haha,jij ook al ;D ;D
Door veronique
#67348
Vita heeft gisteren haar eerste kippevleugeltje gekregen.Ik vond het best wel eng.(stel je voor dat ze niet goed ging knabbelen :o.) Gelukkig ging het goed,ze heeft wel in mijn vinger gebeten=> was mijn eigen schuld hoor. Ze had, dacht ik, een te groot stuk in haar snuit en ik probeerde het eruit te halen. Zal ik dus nooit meer proberen. Vita vond het wel lekker, alleen het vel daar moest ze behoorlijk op bijten hoor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door