Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Erna
#630554
Als je in Hoorn woont kun je bijna lopend naar Vleesch du Bois in Blokker. Daar kun je alles op kipgebied krijgen voor hele mooi prijzen.
Door marja
#630561
[quote="Erna"]
Als je in Hoorn woont kun je bijna lopend naar Vleesch du Bois in Blokker. Daar kun je alles op kipgebied krijgen voor hele mooi prijzen.
[/quote]

Heeheee thanks!!! daar werken een aantal vrienden van mijn zoon, dus............ ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#630564

Ik heb me laten vertellen dat de goedkopere merken als Rodi en smuldier bv niet echt aan te raden zijn :-[

Deze merken bevallen mij en de hondjes prima.Het is in elk geval goed te bekostigen en ze "doen" het er prima op. ;D Ook voer ik AHV,is ook te betalen,zit in Breda.
Laatst gewijzigd door *Lia* op zo 10 sep 2006, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door marja
#630566
[quote="Unique"]

Deze merken bevallen mij en de hondjes prima.Het is in elk geval goed te bekostigen en ze "doen" het er prima op. ;D
[/quote]

Buiten het prijsverschil dan weet ik niet wat het verschil nou is tussen al die merken hoor :-\
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#630570
[quote="marja"]
Buiten het prijsverschil dan weet ik niet wat het verschil nou is tussen al die merken hoor :-\
[/quote]


Het 1 is wat grover.het andere zit iets meer van zus in en weer een ander zit iets meer van zo in.Maar het is allemaal vers en kompleet.Ik heb echt geen leggende gelden maar voer nooit geen brok meer.En de hondjes zijn er heel blij mee.
Door marja
#630584
[quote="Unique"]

Het 1 is wat grover.het andere zit iets meer van zus in en weer een ander zit iets meer van zo in.Maar het is allemaal vers en kompleet.Ik heb echt geen leggende gelden maar voer nooit geen brok meer.En de hondjes zijn er heel blij mee.

[/quote]

Is dat alles qua verschil?????
Dan snap ik het prijs verschil niet hoor :confused1:
Door Ine
#630587
[quote="marja"]
Is dat alles qua verschil?????
Dan snap ik het prijs verschil niet hoor :confused1:
[/quote]

Ik denk, dat kwaliteit hier ook in meedoet.
Maar ok, als je hond het er goed op doet, ben je al aardig bezig.
Zelf heb ik meer vertrouwen in andere merken.
Hoewel ik wel steeds vaker zelf iets samenstel. ;)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#630588
[quote="marja"]
Is dat alles qua verschil?????
Dan snap ik het prijs verschil niet hoor :confused1:
[/quote]


Misschien kun je de dure merken zelf wel eten.Maar dat zou ik toch niet doen,anders had het wel bij de slager gelegen.
.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#630589
Nogmaals: Ik ben verschrikkelijk blij met de goedkopere merken,want mijn hondenkids gaan geweldig goed.En dan is KVV toch al veel gezonder dan brok.
Door marja
#630591
[quote="Unique"]
Nogmaals: Ik ben verschrikkelijk blij met de goedkopere merken,want mijn hondenkids gaan geweldig goed.En dan is KVV toch al veel gezonder dan brok.
[/quote]

Ben ik met je eens hoor!
Hier kunnen ze morgen nog van de carnibst lading eten en dan is het op :-\
Dan komt er toch echt een goedkoper merk bij.........
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#630593
[quote="marja"]
Ben ik met je eens hoor!
Hier kunnen ze morgen nog van de carnibst lading eten en dan is het op :-\
Dan komt er toch echt een goedkoper merk bij.........
[/quote]


Prima toch.Dat moet je niet erg vinden.Je kunt het allicht proberen,AHV en Smuldier zijn  ook prima (mijn ervaring}Het is net wat je wil en hoeveel het mag/kan kosten. ;)
Door marja
#630594
[quote="Unique"]

Prima toch.Dat moet je niet erg vinden.Je kunt het allicht proberen,AHV en Smuldier zijn  ook prima (mijn ervaring}Het is net wat je wil en hoeveel het mag/kan kosten. ;)
[/quote]

ff voor de zekerheid, kvv kan je toch gewoon afwisselen he? dus allerlei merken door elkaar?
Door Ine
#630599
[quote="marja"]
ff voor de zekerheid, kvv kan je toch gewoon afwisselen he? dus allerlei merken door elkaar?
[/quote]

Ja, dat mag, maar neem altijd wel de complete versie.
Door tieneke
#630696
[quote="Unique"]
Nogmaals: Ik ben verschrikkelijk blij met de goedkopere merken,want mijn hondenkids gaan geweldig goed.En dan is KVV toch al veel gezonder dan brok.
[/quote]
Ik zou ook smuldier geven of iets anders qua  dezelfde prijs als ik moest kiezen tussen brok of kvv  ;)
Heb smuldier trouwens ook gegeven aan onze eerste hond en hij vond het heerlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door