Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#717602
[quote="bumper"]
Ik dacht ik ga ook wat kippennekken op de markt kopen.Dus ik naar de markt in het dorp bij mijn moeder.En ik naar de de kippenkraam en vraag om kippennekken.En wat denk je dat die man zegt.Sorry maar die mogen wij niet meer vderkopen valt namelijk onder afvalkip en ja afval mogen wij niet verkopen.Dus zaterdag maar even naar de markt in Leiden.
[/quote]

Ja, dit is dus niet waar. Bij de Islamitische Slagers liggen ze vaak gewoon in de vitrine.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#717623
[quote="bumper"]
Ik dacht ik ga ook wat kippennekken op de markt kopen.Dus ik naar de markt in het dorp bij mijn moeder.En ik naar de de kippenkraam en vraag om kippennekken.En wat denk je dat die man zegt.Sorry maar die mogen wij niet meer vderkopen valt namelijk onder afvalkip en ja afval mogen wij niet verkopen.Dus zaterdag maar even naar de markt in Leiden.
[/quote]

Wat een onzin inderdaad. Als je in de grote steden over de markt loopt, dan liggen ze gewoon bij de poelier.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#717894
[quote="Rovanna"]
Diezelfde kippennekken gaan gewoon door onze frikadellen hoor; niks afval!
[/quote]

Door de soep schijnen ze ook lekker te zijn, volgens m´n moeder deden ze dat vroeger altijd.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#717907
[quote="Dorothea2"]
Door de soep schijnen ze ook lekker te zijn, volgens m´n moeder deden ze dat vroeger altijd.
[/quote]

Ik ken iemand die persee de kippennekken (weliswaar dan gebakken) wil afkluiven.... ::)
Door conleeuw
#717939
[quote="Dorothea2"]
Door de soep schijnen ze ook lekker te zijn, volgens m´n moeder deden ze dat vroeger altijd.
[/quote]mijn outjes zeggen dat ook altijd als ik weer een lading kippennekken voor de honden haal.  :D
Door tieneke
#717987
[quote="Dorothea2"]
Door de soep schijnen ze ook lekker te zijn, volgens m´n moeder deden ze dat vroeger altijd.
[/quote]
Doen ze hier nog iedere dag...brrrrr!!!! zelfs de varkenspens verdwijnt in de soep!  :puke:
Door tieneke
#717988
[quote="Rovanna"]
Ik ken iemand die persee de kippennekken (weliswaar dan gebakken) wil afkluiven.... ::)
[/quote.
[/quote]
Ach...je zal maar honger hebben... :D
Door bumper
#728971
Zo ik heb dus eindelijk kippennekken.Maar nu heb ik toch een vraagje.Bumper kauwt 2x en slikt ze dan door is dat genoeg of moet hij meer kauwen.Voor de zekerheid heb ik toen maar de hamer gepakt en de rest een beetje fijn geslagen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#729032
[quote="Lupa"]
toen ik in sicilia woonde aten we de poten van e kip en lekker dat het was!!!!!
[/quote]

Kennissen van ons hadden een keer in Italie penssoep gegeten, ze kwamen er pas achter toen ze het op hadden. :nerves:
Door margreet
#729046
[quote="Lupa"]
ik ben dol op pens :-[
maardan zoals mijn siciliaanse oma het maakte!!
[/quote]

En dat recept heb jij ::) dan moet je maar eens voor ons koken als we op puppen bezoek komen :P
Onee ik was niet uitgenodigd,nou geef dan maar wat aan Ine mee dan proef ik het wel later 8)
Door Ine
#729057
[quote="Lupa"]
hoezo was je niet uitgenodigd?
de recept heb ik maar de pens niet, het is hier niet te vinden
[/quote]

Zal ik pens voor je meenemen? 8)
Door Ine
#729062
[quote="Lupa"]
wil je dat graag eten?
[/quote]

Als jij het lekker klaarmaakt en jij eet het zelf ook, wil ik het best proberen! ;)
Door margreet
#729068
[quote="Lupa"]
pizza?
[/quote]

;D ;D ;D ;D ;D Flauw hoor eerst opscheppen dat je oma het zo lekker klaar kon maken en nu pizza halen,ik zu het ook gegeten hebben. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door