Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door SHIVA
#49753
Ik ben denk een van de weinige personen die door een pupkoper van ons op de bp terecht ben gekomen
via lupa dus
en daar
ben ik haar nog steeds dankbaar voor :D
nu heeft ze natuurlijk wel een wereld hondje gekregen dat scheelt ;)
Maar het is gewoon een feit mensen die echt willen veranderen kan je warm maken voor vers vlees
maar degene die overtuigd zijn van de brokken nou vergeet het maar
tot de hond problemen gaat krijgen
dan zijn ze ineens vol belangstelling
en dan denk ik
ach beter laat dan nooit
maar die ellende had niet gehoeven
gr shiva
Door Truus
#49758
[quote="balupa"]
Ik vind het wel hinderlijk die hoopjes :o die niet worden opgeruimd >:( voor sommige hoopjes heb je een pendaalemmer :-[ zak voor nodig.En dan blijft het liggen :( en dan gaat het regenen en word het een bagger vlaai ::)
[/quote]

Nou...bij ons nemen de andere baasjes inderdaad op het uitlaatveldje broodzakken mee ;) ;D
Door ~anna~
#49762
Hier komen binnenkort allemaal poep bakken 8) en dan zie je straks(bijna) iedereen met schepjes 8)ook in het natuurgebied en dan mogen de honden niet meer los :-[ komt ervan het ligt hier onder :o je weet wel ::)
Door Truus
#49765
[quote="balupa"]
Hier komen binnenkort allemaal poep bakken 8) en dan zie je straks(bijna) iedereen met schepjes 8)ook in het natuurgebied en dan mogen de honden niet meer los :-[ komt ervan het ligt hier onder :o je weet wel ::)
[/quote]

A joh , dat hebben ze hier een tijd geleden ook van de Gemeent gedaan. De eerste tijd wordt er op gelet en nu....iedereen doet weer waar hij zin in heeft ;)
Wel ruimen ze bij onze uitlaatclub zelf alles op en als er een nieuwe is dan zeggen we''moet je een zakje''? ;D
Weten ze even niet hoe ze moeten kijken en pakken het aan ;) De volgende keer lopen ze zelf er mee.
Door Lara
#49816
[quote="balupa"]
Ik vind het wel hinderlijk die hoopjes :o die niet worden opgeruimd >:( voor sommige hoopjes heb je een pendaalemmer :-[ zak voor nodig.En dan blijft het liggen :( en dan gaat het regenen en word het een bagger vlaai ::)
[/quote]
Wat dat betreft ben ik heel erg blij met de ontlasting nu, als we hier moeten opruimen kunnen we volgens mij 3 dagen drollen kwijt in een boterhamzakje, terwijl een ander met 1 hond na 1 wandeling al klaar is, plus dat deze veelal elke wandeling kunnen rapen ;D
Af en toe hadden wij op de brok ook van die zachte drollen, en dan met je boterhamzakje pakken maar je voelt je nog steeds ondanks het zakkie tussen je vingers doorglijden :-\
En het was een hele zak vol :o
Door Lupa
#49866
[quote="SHIVA"]

nu heeft ze natuurlijk wel een wereld hondje gekregen dat scheelt ;)

ik kan je alleen maar gelijk geven :D :D :D
ze is het helemaal!!!!
[/quote]
Door avalon
#49883
Wij hebben altijd luierzakjes (die ruiken lekker en we kunnen bewijzen dat wij de poep wel opruimen, we zijn de enige hier in de buurt met roze zakjes ;D).
Door Truus
#49885
[quote="avalon"]
Wij hebben altijd luierzakjes (die ruiken lekker en we kunnen bewijzen dat wij de poep wel opruimen, we zijn de enige hier in de buurt met roze zakjes ;D).
[/quote]

Tsja..dat past echt bij de "Roze Maandag ;D"'
Door avalon
#49886
[quote="Truus"]
[quote="avalon"]
Wij hebben altijd luierzakjes (die ruiken lekker en we kunnen bewijzen dat wij de poep wel opruimen, we zijn de enige hier in de buurt met roze zakjes ;D).
[/quote]

Tsja..dat past echt bij de "Roze Maandag ;D"'

[/quote]
We kunnen wel boterhamzakjes pakken (is voor de poep groot genoeg) maar daar passen John's handen niet in. ;D
Door Truus
#49889
[quote="avalon"]
[quote="Truus"]
[quote="avalon"]
Wij hebben altijd luierzakjes (die ruiken lekker en we kunnen bewijzen dat wij de poep wel opruimen, we zijn de enige hier in de buurt met roze zakjes ;D).
[/quote]

Tsja..dat past echt bij de "Roze Maandag ;D"'

[/quote]
We kunnen wel boterhamzakjes pakken (is voor de poep groot genoeg) maar daar passen John's handen niet in. ;D
[/quote]
;D ;D ;D
Door ine
#49910
[quote="Truus"]
[quote="avalon"]
Wij hebben altijd luierzakjes (die ruiken lekker en we kunnen bewijzen dat wij de poep wel opruimen, we zijn de enige hier in de buurt met roze zakjes ;D).
[/quote]

Tsja..dat past echt bij de "Roze Maandag ;D"'

[/quote]
Truus? Wil jij ons laten weten, wanneer het weer zover is?
Ik vind dat zo'n leuke dag in Tilburg! ;) ;D
Door diana
#51745
Er moeten hier in de buurt ook kamelen en olifanten wonen aan de honden w.c te zien.
helaas ...ik ben ze nog niet tegen gekomen.
mijn honden trappen er gelukkig niet in...zien die knalgele of oranje balen goed liggen.
en dan zeggen ze ok nog dat honden kleurenblind zijn.
helemaal knap toch he????
Door tieneke
#51839
[quote="Truus"]
[quote="balupa"]
Ik vind het wel hinderlijk die hoopjes :o die niet worden opgeruimd >:( voor sommige hoopjes heb je een pendaalemmer :-[ zak voor nodig.En dan blijft het liggen :( en dan gaat het regenen en word het een bagger vlaai ::)
[/quote]

Nou...bij ons nemen de andere baasjes inderdaad op het uitlaatveldje broodzakken mee ;) ;D
[/quote]
Wij ruimen het ook netjes op..uit ons eigen weiland. ;D
Door Patrica
#51943
[quote="meesmerel1"]
[quote="sylvia"]
Je moet eens vragen hoeveel mensen jou daar kunnen uitleggen wat ze nu precies voeren en dan niet het merk,maar wat er nu echt inzit en waarom ze voor die samenstelling hebben gekozen,wat hun idee erachter is dat hun keus het beste voor hun hond is.
Die mensen weten alleen het merk van hun brokken,warschijnlijk zit er een slimmerik bij die even de zak overtypt maar als je dan even verder vraagt aan die slimmerd weet die 9 3/4 van de 10 niet wat het eigenlijk betekent wat er op die zak staat.
De meeste mensen kopen een zak brokken omdat de zak mooi is of omdat de prijs ze aanstaat.
[/quote]

ik denk inderdaad dat de mooie gele zak het hem doet ;D en de mijnheer op tv zegt dat het door topfokkers is goedgekeurd (ofzo).
Goeie tip, als ze weer verder gaat zeuren dan vraag ik dat aan haar!
[/quote]

Nee....het is aanbevolen door top fokkers !!!!!

:-X ::)
Door Truus
#52069
[quote="Ine"]
[quote="Truus"]
[quote="avalon"]
Wij hebben altijd luierzakjes (die ruiken lekker en we kunnen bewijzen dat wij de poep wel opruimen, we zijn de enige hier in de buurt met roze zakjes ;D).
[/quote]

Tsja..dat past echt bij de "Roze Maandag ;D"'

[/quote]
Truus? Wil jij ons laten weten, wanneer het weer zover is?
Ik vind dat zo'n leuke dag in Tilburg! ;) ;D
[/quote]

He Ine. Lees dit nu pas en..ik zal het laten weten hoor ;).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door