Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#521682
Brokken(ik krijg het haast niet uit mijn mond :-X)lijkt mij dan nog 100 keer beter dan zelf aanmodderen met 1 diersoort.
Door geer
#521683
[quote="tieneke"]
Brokken(ik krijg het haast niet uit mijn mond :-X)lijkt mij dan nog 100 keer beter dan zelf aanmodderen met 1 diersoort.
[/quote]

Maar wanneer wordt het dan wel 'goed', bij twee diersoorten? bij drie? bij vier?
Door tieneke
#521687
[quote="geer"]
Maar wanneer wordt het dan wel 'goed', bij twee diersoorten? bij drie? bij vier?


[/quote]
Wat denk jezelf?
Door geer
#521688
Kijk....ik snap wel dat je niet altijd in de gelegenheid bent om veel diersoorten te geven. Maar als Paul grappend stelt dat 'wolven ook niet bij de Islamiet in de rij staan', vraag ik me af vanaf welke dierhoeveelheid het wel goed is en waarom...
Door 202spots
#521690
[quote="geer"]
Maar wanneer wordt het dan wel 'goed', bij twee diersoorten? bij drie? bij vier?
[/quote]

Ik denk wanneer je iets van "rood" vlees hebt....koe/kalf/lam/geit , en dan iets van "wit" vlees erbij.... kip/kalkoen/eend/gevogelte,
en dan iets van vis soort.....dan zit je aan 3 verschillende "soorten" van "vlees"
Of je nou kip of kalkoen samen met rund of geit voerd en af en toe 'n vissie erbij.....moet kunnen toch?
Door geer
#521692
[quote="202Spots"]
Ik denk wanneer je iets van "rood" vlees hebt....koe/kalf/lam/geit , en dan iets van "wit" vlees erbij.... kip/kalkoen/eend/gevogelte,
en dan iets van vis soort.....dan zit je aan 3 verschillende "soorten" van "vlees"
Of je nou kip of kalkoen samen met rund of geit voerd en af en toe 'n vissie erbij.....moet kunnen toch?
[/quote]

Ja, maar dat zei ik ook. Je kunt perfect met wat je bij de slager kan vinden Barfen. En ik stelde ook dat Barfen heel leuk kan worden en dat je het leuk kan vinden om ze veel variatie te bieden. Maar daar werd door dezen en genen nogal 'lacherig' op gereageerd. Dus wellicht dat die de vraag beter kunnen beantwoorden ;)
Door 202spots
#521701
Wanneer ik meer tijd heb dan zal ik wel is opzoeken wat het verschil in de samenstelling van koe of geitenvlees is...of welk verschil er tussen eend en kip zit, en of er verschil tussen haring en sardientjes is....
Maar eerlijk gezegd denk ik dat 't voor MIJ als samensteller alleen al beter klinkt wanneer ik veel variatie geef.....er is ook wel verschil in smaak van kip en eend....maar of het echt in voedingswaarde veel verschil uitmaakt :-\ ...ik kijk wel...
Door tieneke
#521705
Hier krijgen de nollebakmonsters per week:
eendennekken
halve eend
kipkarkas
kippendij
kippennekken
kippenlever/hart/maagjes
rundvlees
runderstrot
runderpens
runderhart
luchtpijp(toetje/extra)
gans
lamsvoorstuk(rib)
zalm/forel/makreel etc
Hertenvlees/lever

rauwe eitjes
cottage -cheese
yoghurt met probiotica
groentenmix
groentenmix
etc etc

Waarschijnlijk heb ik de smaak te pakken en ook omdat het hier nogal goedkoop is allemaal krijgen ze dit,maar zou ik het allemaal niet kunnen kopen/bemachtigen dan zou ik tevreden zijn met een menu van 3 of 4 diersoorten,waarom niet?
Denk ook niet dat als ik mijn honden minder diersoorten zou geven zij bij persoonlijk een klacht indienen ;)
Ze proeven het volgens mij niet eens ;D ;D
Door tieneke
#521707
[quote="202Spots"]
Ik denk wanneer je iets van "rood" vlees hebt....koe/kalf/lam/geit , en dan iets van "wit" vlees erbij.... kip/kalkoen/eend/gevogelte,
en dan iets van vis soort.....dan zit je aan 3 verschillende "soorten" van "vlees"
Of je nou kip of kalkoen samen met rund of geit voerd en af en toe 'n vissie erbij.....moet kunnen toch?
[/quote]
Dit is al een heel goed start-menu ;)
Of de mensen zelf naar meer diersoorten uitbreiden bepalen ze helemaal zelf!
Door geer
#521709
[quote="tieneke"]
Dit is al een heel goed start-menu ;)
Of de mensen zelf naar meer diersoorten uitbreiden bepalen ze helemaal zelf!
[/quote]

Mja, maar volgens mij is iedereen het daar mee eens. Alleen, dat het heel leuk kan zijn om dat uit te breiden en dat ik werkelijk het gevoel heb dat het voor een hond gezond is om gevarieerd te eten, net zoals dat voor een mens zo is, mag toch ook?
Door tieneke
#521715
[quote="geer"]
Mja, maar volgens mij is iedereen het daar mee eens. Alleen, dat het heel leuk kan zijn om dat uit te breiden en dat ik werkelijk het gevoel heb dat het voor een hond gezond is om gevarieerd te eten, net zoals dat voor een mens zo is, mag toch ook?
[/quote]
Als de mensen zelf meer diersoorten willen geven is dat zeker geen probleem,moeten ze ook de adresjes voor hebben he?
Door "inge"
#521784
[quote="tieneke"]
Als de mensen zelf meer diersoorten willen geven is dat zeker geen probleem,moeten ze ook de adresjes voor hebben he?
[/quote]Ja en als je dan een adresje hebt voor bv.KONIJN dan moeten de hondenbeesten het ook nog maar willen eten. ;D
Door tieneke
#521815
[quote="garicha"]
Ja en als je dan een adresje hebt voor bv.KONIJN dan moeten de hondenbeesten het ook nog maar willen eten. ;D
[/quote]
;D ;D
Door 202spots
#521833
[quote="garicha"]
Ja en als je dan een adresje hebt voor bv.KONIJN dan moeten de hondenbeesten het ook nog maar willen eten. ;D
[/quote]
Stelletje ondankbare mormels zeg!!
En ik kan 't nergens te pakken krijgen.... :'(
Door tieneke
#521847
[quote="202Spots"]
Stelletje ondankbare mormels zeg!!
En ik kan 't nergens te pakken krijgen.... :'(
[/quote]
Zal ik er een paar aangetekend opsturen ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door