Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door panthera
#657144
Gaaf: mijn kat wordt 11 jaar en 1 maand. Afbeelding

AfbeeldingNee kneuzen bij Blijf: hij IS inmiddels al 14 !!!  >:(

Ziet ie er toch nog verdomd goed uit, voor een kat die blijkbaar al 3 jaar dood is.  >:(


;D ;D ;D

Panth.
Gebruikersavatar
Door Dian
#657157
Ik mag nog 11 jaar van Rakker genieten! Hij wordt 13,5 jaar en dat is toch 5 maanden langer dan voor een gemiddelde hond als Rakker. Heeft ie te danken aan zijn huidige conditie! En ook voor hem een 3 maanden aftrek voor versvlees :D.

Heb het ook ingevuld voor onze vroegere hond. Die zou maar 11 jaar en 9 maanden zijn geworden, het zijn er echter ruim 16 jaar een 5 maanden geworden. 't Kan verkeren.

Als Rakker nu dezelfde trend voortzet dan wordt ie ruim 18! Yes  ;)
Door fokje
#657547
hallo 

ik heb dat ook even ingevuld  en iwan zal dan 11,5 jaar worden wat voor een berner al erg oud is  en kon nog mooier asl ik naast versvlees ook nog groenten en granen gaf  want een hond leeft niet alleen op vlees zeiden ze  ,maar verder was het heel goede wat ik deed

gr Fokje
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#664030
En ja hoor de eerste reclame na het invullen van de test heb ik binnen.
Van een hondenkoekie:
Het is een gezonde snack vol hoogwaardige ingrediënten die ook nog eens weinig vet bevat. Hierop kunt u uw hond dus naar hartelust trakteren! Bovendien zijn Kickies door de speciaal ontwikkelde verpakking super hygiënisch en ontzettend praktisch

Hygienisch, praktisch, hoogwaardig, die moet ik hebben!!!  ;)
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#664505
Ik heb de test ook gedaan en jawel hoor ...... ik heb al ruim een jaar een geest in huis.
Aram onze rottweiler wordt 10 jaar en 3 maanden. Hij is dus al 11 en half.  :D ;D :D ;D

groetjes Sylvia
Door eefje
#665520
ik heb mijn officiele gegevens ingevuld en nu werd ik gister opgebeld over de test.
Ik probeerde af te kappen want ze wilde me wat kado doen omdat ik meegedaan had,dus ik al.....is het voer of iets?
zij;ja een voedingssupplement
ik;geen interesse,hij krijgt compleet vers dus hoef niks toe te voegen
zij;ja maar het is puur natuurlijk hoor
ik;nee hoeft echt niet hij is allergies ::)
zij;waar koopt u uw voer?bij de DA?
ik;nee hoor bij een verkooppunt
zij;dierenwinkel ofzo
ik:nee hij eet versvlees dat word verkocht door een particulier hier in de buurt
zij;oh oke nou ja dan ga ik u een prettige avond wensen.

ik heb dus alsnog 10 minuten met haar aan de tel.gezeten om haar maar duidelijk te maken dat ze haar tijd beter aan een ander kon gaan besteden >:(

groetjes eefje
Gebruikersavatar
Door pike
#665549
[quote="eefje"]
ik;geen interesse,hij krijgt compleet vers dus hoef niks toe te voegen
........
zij;waar koopt u uw voer?bij de DA?
[/quote]
Ik ben nog geen DA tegengekomen die compleet vers verkoopt (jullie wel?)  ??? Ze hebben dus geen idee waar het om gaat lijkt me anders stel je niet zo'n vraag.
Door eefje
#665659
pcies daarom wilde ik ook afkappen maar ja die mensen worden ook maar ingehuurd he......alleen zo jammer dat ze niet eens wat meer interesse tonen in dat wat ze moeten slijten.

groetjes eefje
Gebruikersavatar
Door Angelique
#665704
[quote="pike"]
Ik ben nog geen DA tegengekomen die compleet vers verkoopt (jullie wel?)  ??? Ze hebben dus geen idee waar het om gaat lijkt me anders stel je niet zo'n vraag.
[/quote]

Ze reutelt waarschijnlijk gewoon een standaard vragenlijstje op ::)

Maar als je zo'n DA nog niet bent tegengekomen dan heb je hier op het board niet goed opgelet. Hier hopt zowieso een Tannetje rond die kvv verkoopt en ook de praktijk van Fido verkoopt kvv en dan is er ook nog een praktijk in limburg, Wim nogwat, idem.
Gebruikersavatar
Door pike
#665908
[quote="Angelique"]
Maar als je zo'n DA nog niet bent tegengekomen dan heb je hier op het board niet goed opgelet. Hier hopt zowieso een Tannetje rond die kvv verkoopt en ook de praktijk van Fido verkoopt kvv en dan is er ook nog een praktijk in limburg, Wim nogwat, idem.

[/quote]
:( :-[ idd, Tannetje wist ik wel, achteraf bekeken.
Door gosha
#665932
heb ook de test even gedaan, en mijn rus Rushka werd maar 11 jaar en 11 maanden  en ik moest hem eigenlijk niet laten castreren als hij geen problemen had?? nou, hij is niet gecastreerd en zal het ook niet worden, hij is mijn dekreu ::) verder deed ik het prima, alleen mocht ik overal een tip meenemen :D je vraagd je af hoezo je het dan goed doet als je toch nog advies krijgt. Ben wel zo klever geweest een vals adres en e-mail op te geven, heb geen interesse in die voerverkopers, 8)
Dank zij dit forum ben ik erachter hoe het moet en dat bevalt prima :D
Door rovianne
#666193
LOL, mijn pup die nog geboren moet worden en waar ik 3x langer als een half uur mee ga wandelen moet meer beweging krijgen!!!
Door macgirlie
#666277
[quote="Dorothea2"]
En ja hoor de eerste reclame na het invullen van de test heb ik binnen.
Van een hondenkoekie:
Het is een gezonde snack vol hoogwaardige ingrediënten die ook nog eens weinig vet bevat. Hierop kunt u uw hond dus naar hartelust trakteren! Bovendien zijn Kickies door de speciaal ontwikkelde verpakking super hygiënisch en ontzettend praktisch

Hygienisch, praktisch, hoogwaardig, die moet ik hebben!!!  ;)
[/quote]
Kosten ook slechts € 4,99 voor 18 stuks. Ik ga er ook gelijk een dozijn dozen van bestellen.  ;) En straks oppassen als je ergens een kop koffie gaat drinken, dat je niet het verkeerde koekje opeet.
Door Bobo
#836376
Bobby wordt 11.5.....
Nou ik hoop hem eigenlijk nog iets langer bij me te hebben hoor!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door