Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Mevroi Kruim
#511170
Ach, als je de lappen maar groot genoeg maakt ... ::)
Tis een kwestie van verhoudingen. Ik denk dat als de nollebakmonsters een hele runderpens a 8 kilo voorgeschoteld krijgen, ze toch wel ff aan het werk gaan ;D
Door Malamoods
#511414
Vanavond heb ik me werkelijk een ongeluk gelachen om Lex! Ik pakte het laatste beetje van de cb-worst en dat was nogal compact, dus gooi ik die homp in zijn voerbak, giet het vocht eroverheen, druk de pillen erin en zet hem in zijn standaart met het idee van: kijk maar wat je ermee doet (de eerste paar keer was het minder compact en lag het verspreid over de bodem van de bak, nu leek het wel op een gehaktbal).... Nou, hij stoof als een wilde op zijn bak af, pakte die "cb-bal" in zijn bek, kwakte hem vervolgens op de grond (omdat deze homp niet in 1 keer in zijn bek paste en naar binnen kon worden gewerkt.... ::)) en begon wild happend het geheel naar binnen te schrokken.... Nog even het vocht uit de bak likken en meneer was weer klaar.... Ik kwam niet meer bij, dat zag er echt niet uit! :D Dus na een enorme likbeurt was de keukenvloer weer schoon toen was het mijn beurt.....(dweilen)....hi hi hi....

Rachel.
Door Lizzy
#511416
[quote="Happyhusky"]
Vanavond heb ik me werkelijk een ongeluk gelachen om Lex! Ik pakte het laatste beetje van de cb-worst en dat was nogal compact, dus gooi ik die homp in zijn voerbak, giet het vocht eroverheen, druk de pillen erin en zet hem in zijn standaart met het idee van: kijk maar wat je ermee doet (de eerste paar keer was het minder compact en lag het verspreid over de bodem van de bak, nu leek het wel op een gehaktbal).... Nou, hij stoof als een wilde op zijn bak af, pakte die "cb-bal" in zijn bek, kwakte hem vervolgens op de grond (omdat deze homp niet in 1 keer in zijn bek paste en naar binnen kon worden gewerkt.... ::)) en begon wild happend het geheel naar binnen te schrokken.... Nog even het vocht uit de bak likken en meneer was weer klaar.... Ik kwam niet meer bij, dat zag er echt niet uit! :D Dus na een enorme likbeurt was de keukenvloer weer schoon toen was het mijn beurt.....(dweilen)....hi hi hi....

Rachel.
[/quote]

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Logisch dat je even dweilen daar voor over hebt gehad ;D ;D!
Door Malamoods
#511429
[quote="Lupa"]
je kan de pens ook vast spijkeren, bv tegen de schutting
[/quote]

Huh, pens vastspijkeren? Ik had het over cb.... ;) Of snap ik het effe niet?

Rachel.
Door Malamoods
#511433
[quote="Lupa"]
omdat de pens ook ingeslikt wordt
maar je kan ook proberen om cb vast te spijkeren ;D
[/quote]

Ik heb nog dubbelzijdig tape, zou dat ook helpen denk je? ;D ;D ;D :P

Rachel.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#511775
Héél herkenbaar, hier wordt ook geschrokt als gulzige varkens, gelukkig is het niet abnormaal ;D

Een halve kilo (al dan niet compleet ontdooide) kvv is serieus binnen 2 seconde wég. En dan hoopvol kijken naar de bak van degene naast je die er ietsje (lees: 2 seconden) langer over doet. Wat een schrokoppen! Teken dat ze het lekker vinden en dat doet dan wel weer goed! Ik houd alleen wel mijn hart vast voor het eerste échte verse stuk vlees of bot. Het schrokken houdt me tot nu toe wel een beetje tegen om dat te gaan doen. Oké, ik ben een watje... :-[
Door tieneke
#511790
[quote="Kruimel"]
Ach, als je de lappen maar groot genoeg maakt ... ::)
Tis een kwestie van verhoudingen. Ik denk dat als de nollebakmonsters een hele runderpens a 8 kilo voorgeschoteld krijgen, ze toch wel ff aan het werk gaan ;D
[/quote]
Laat ze het maar niet horen ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door