Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MollyBella
#483069
Ik heb momenteel vlees en brok van Kievo, er zijn verschillende soorten vlees. Ik vind het moeilijk om hier een keuze uit te maken.

Is er iemand die hier gebruik van maakt en mij hier bij zou kunnen helpen??

Groetjes Marja
Door Peet
#483142
Kivo is toch voornamelijk kip?...maar ik dacht dat er ook een complete variant van is. Die kan je dus gewoon geven, eventueel afwisselen met bijv Carnibest of Rodi.

Dan kan je die brok doneren aan het plaatselijke asiel ;) ;D
Door MollyBella
#483208
voor zover ik weet zijn ze allemaal compleet en zijn ze niet allemaal kip (ik heb nu wel de kipvariant).. Maar ik vroeg me af of er mensen waren die het ook voerde?..

groetjes Marja
Gebruikersavatar
Door Kaio
#483210
Kivo compleet is met kip, dacht ook met klein beetje pens en groenten en rijst. Verder is er ook kivo rundvlees en dit is niet compleet!
En over Kivo brokjes heb ik geen info ;D
Door Lizzy
#483216
Ja, ik zou lekker gaan voor de Kivo compleet. En dit afwisselen met zelf samengestelde maaltijden waarbij je best de Kivo rund af en toe kunt gebruiken.

De brokjes zou ik zeker schenken aan het plaatselijke asiel. Geldt niet alleen voor Kivo brokjes maar voor alle brokjes.
Door MollyBella
#483738
bedankt voor jullie reacties!! Ik ga inderdaad gewoon kievo compleet geven en dat afwisselen met wat andere soorten en het brok blijft nog even....

Ben vegetarisch :P en heb nog steeds erg veel moeite met vers vlees, maar ja alles wat goed is voor de hond, maar ik heb wel even tijd nodig haha
Door Lizzy
#483741
Hahaha, welkom bij de Club ;D! Van vegetariers. Ik ben ook vegetarier en vele Barfplaatsleden met ons :D!
Door MollyBella
#483744
haha wat grappig!!! maar ja dan kunnen jullie misschien ook wel begrijpen dat ik nog moeite heb met vers vlees voeren (vis wat minder dus dat geef ik al regelmatig)
dus ik wissel nu kvv van kivo af met brokken van hun, en daar doen ze het goed op dus dat is in ieder geval een begin! Op naar de volgende stap..

groetjes Marja
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door