Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#437217
[quote="bowie"]
Moet kunnen leuk trouwnes :)
wij nemen ook wat lekkers bij de koffie teminste wij hier wel en van een koekie gaan ze niet dood .
[/quote]
Krijgen jouw honden dan ook koffie ;D
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#437253
[quote="bowie"]
Moet kunnen leuk trouwnes :)
wij nemen ook wat lekkers bij de koffie teminste wij hier wel en van een koekie gaan ze niet dood .
[/quote]

Een hond is een dier en geen mens ::)
Door Truus
#437254
[quote="Rovanna"]
Een hond is een dier en geen mens ::)
[/quote]
Goh ::)...... ;D
Door tieneke
#437267
[quote="Rovanna"]
Een hond is een dier en geen mens ::)
[/quote]
Zegt ze toch ook niet ;)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#437283
[quote="tieneke"]
Zegt ze toch ook niet ;)
[/quote]

Nou ze zegt dat de hond iets lekkers krijgt op het moment dat zij iets lekkers bij de koffie eten.
Door Jojo
#437404
Ach, zolang de hond er tegen kan zie ik er geen probleem in, af en toe een stukje brood of een bisquitje. Mensen geven wel ergere dingen aan hun hond...........(ik bijvoorbeeld, ik heb standaart wat biofood kattenbrokjes in mn jaszak voor een onverwachte beloning als dat nodig is. Ze zijn echt inimini als beloning, maar hij vind ze toch erg de moeite waard ::))
Door bowie
#437419
[quote="sylvia"]
Krijgen jouw honden dan ook koffie ;D
[/quote]

Als ze de kans zouden krijgen wel ;D;D
maar dat krijgen ze niet :)
Door tieneke
#437424
[quote="Rovanna"]
Nou ze zegt dat de hond iets lekkers krijgt op het moment dat zij iets lekkers bij de koffie eten.
[/quote]
En?het is toch haar hond , daar gaan we weer om een biskwietje ::) ::)
Laatst gewijzigd door tieneke op ma 05 dec 2005, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bowie
#437439
[quote="Rovanna"]
Een hond is een dier en geen mens ::)
[/quote]

Heb je helemaal gelijk in ;)

Maar van een simpel droog koekie gaan ze echt niet dood .
Door Tineke *
#437571
[quote="bowie"]
Heb je helemaal gelijk in ;)

Maar van een simpel droog koekie gaan ze echt niet dood .

[/quote]
Welnee dat vind ik ook,iedereen piept over koolhydraten maar dan vraag ik me af wat er anders is in kip/rijst,lam/rijst,eend/rijst.
Dat is toch ook gewone rijst?
Of zie ik dat verkeerd?

Tineke
Door Mevroi Kruim
#437576
Daar zit idd rijst in. En niet iedereen is daar even enthousiast over. Het voordeel van rijst boven tarwe (waarvan een koekje gemaakt is) is dat er geen gluten inzitten. Als honden een intolerantie ontwikkelen is het heel vaak tegen gluten. Dus als je je hond zetmeel wilt voeren is rijst te prefereren boven andere granen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#449370
Een hond is geen mens dat weten we allemaal en hij valt ook niet om van aan tarwebiscuitje, maar ik vind het wel kwalijk als je hond op dusdanige manier iets verwacht dat je het niet prettig is voor jezelf als je het niet geeft.
En iedere dag een biscuitje, je zou eigenlijk eens iedere dag dezelfde hoeveelheid biscuit die je geeft in een trommel moeten stoppen en dan na een maand kijken hoeveel biscuit je hebt, het is toch graan en suiker.
Hier krijgen de honden zeer zelden een snoepje, meestal krijgen ze zo'n ieniemienie penssnoepje na het wassen en fohnen, maar als ze hem niet krijgen is het ook goed.
Door tvs
#450929
[quote="sylvia"]
Een hond is geen mens dat weten we allemaal en hij valt ook niet om van aan tarwebiscuitje, maar ik vind het wel kwalijk als je hond op dusdanige manier iets verwacht dat je het niet prettig is voor jezelf als je het niet geeft.
En iedere dag een biscuitje, je zou eigenlijk eens iedere dag dezelfde hoeveelheid biscuit die je geeft in een trommel moeten stoppen en dan na een maand kijken hoeveel biscuit je hebt, het is toch graan en suiker.
Hier krijgen de honden zeer zelden een snoepje, meestal krijgen ze zo'n ieniemienie penssnoepje na het wassen en fohnen, maar als ze hem niet krijgen is het ook goed.
[/quote]
ik ben nog al een leek op het gebied van honden die gewassen en gefohnd dienen te worden, daarom klinkt mij dit erg grappig in de oren. een discussie over: een hond is toch geen mens ,waarom bicuitjes geven, en na het wassen en fohnen een hondesnoepje. ::)
Laatst gewijzigd door tvs op vr 23 dec 2005, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#450937
[quote="tvs"]
ik ben nog al een leek op het gebied van honden die gewassen en gefohnd dienen te worden, daarom klinkt mij dit erg grappig in de oren. een discussie over: een hond is toch geen mens ,waarom bicuitjes geven, en na het wassen en fohnen een hondesnoepje. ::)
[/quote]

dit is een reactie naar mijn hart........
een hond is inderdaad geen mens.......

en een heel forum valt over een hond die een biscuitje krijgt.
Hoppah.......WEER een biscuitje..............
Je bent toch geen mens.........?????? ??? ??? ???
Stop dat 's een máándlang in een bus..........
Waarom geen jaarlang, waarom geen TIEN jaar lang???
NOG meer suikers en koolhydraten.......ALLES ...wat gij bij elkaar ziet..............

Stop EVENGOED een jaarlang fricandellen, boters, suikers........en ALLESSSSSS.......wat niet goed is voor een MENS .......bij elkaar.........
HEEEEEEEL VEEEEEEL.......na een jaarlang mens-zijn.
Die biscuitjes van een maand (zo'n halfje voor een doggy) tellen niet eens meer mee.........

In het kader van de PROCENTEN................
Want ik sluit dat maar ff mijn OGEN voor wat er aan anti-biotica in KIPPEN gespoten werd......en wellicht wat voor rotsooi in zoveel meer.........

Het is onderhand kinderachtig om zo te kloten over een half biscuitje per dag.

haha.........ja.........en na 'het wassen en fohnen' een hondensnoepje.....
beloning......alsof hij/zij een MENS is...........

alsof 'wassen en fóhnen' een wolven-questie is.
en 'shows' in het 'algemeen'.
dient enkel 'de mens' opdat ze een 'medaille' halen.
maar dat ENE biscuitje is FOUT.....tel dat maar eens op.......een maandlang.....na zoveel 'fohnbehandelingen'.
alsof je een MENS was............
Door roefus
#450942
Mijn hond is inderdaad geen mens.
En ook geen 'gewassen' copy.
En krijgt ook dat biscuitje.....
Omdat ik het LEUK vind.......'samen bij de koffie'
Tenzij hij er HEEEEEEL erg allergisch voor wordt.
Maar als IK er HEEEEEEEL erg allergisch voor word....hoef ik morgen ook geen 'koffie'meer.

Sjezus.....wat een discussie.....over een half droog koekje per dag.
Secte.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door