Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K9Jordan
#417628
Hoor net van mijn man dat wij er dan ook weer doorheen zijn tegen die tijd....
Mag ik ook meedoen voor een kilootje of 30?
Door Elise
#417632
[quote="K9Jordan"]
Hoor net van mijn man dat wij er dan ook weer doorheen zijn tegen die tijd....
Mag ik ook meedoen voor een kilootje of 30?
[/quote]

Ja tuurlijk! 30 kg Natuur?
Door K9Jordan
#417643
20 natuur
5 kilo lam en rijst
5 kilo eend en rijst
2 kilo natuurkruiden

Oh ja en we hebben nu de worsten in 1/2 kilo verpakking en dat is wel errug fijn, dus als je dat zou willen bestellen dan zijn wij erg blij!!!!

En hoe laat in Ermelo????

ThanX
Door EstherVanPuck
#418259
Ow Elise, ik had je mijn bestelling al gemaild. Maar zou je daar ook 5 kilo eendennekken bij kunnen doen??? Hoorde van Mar dat die lekker groot zijn :D

En ik ben er zelf niet zaterdag. Mijn ventje mag de auto en vriezer volladen ;D ;D
Door Elise
#418262
[quote="EstherVanPuck"]
Ow Elise, ik had je mijn bestelling al gemaild. Maar zou je daar ook 5 kilo eendennekken bij kunnen doen??? Hoorde van Mar dat die lekker groot zijn :D

En ik ben er zelf niet zaterdag. Mijn ventje mag de auto en vriezer volladen ;D ;D
[/quote]

joeh staat genoteerd! ;)
Door Cathelijn
#418390
Jantien vertelde me gisteren dat ze graag had dat ik wat voor haar mee zou brengen. Maar nog niet wat!?!
Hoeveel dagen voor ophaling ligt de bestellingsdeadline?
Door Elise
#418395
[quote="Cathelijn"]
Jantien vertelde me gisteren dat ze graag had dat ik wat voor haar mee zou brengen. Maar nog niet wat!?!
Hoeveel dagen voor ophaling ligt de bestellingsdeadline?
[/quote]

oww, ik weet niet eigenlijk... Heb alles nu doorgegeven, maar ik kan vast donderdag ofzo nog wel een extra bestelling doorgeven ;)
Door Cathelijn
#418432
[quote="Elise"]
oww, ik weet niet eigenlijk... Heb alles nu doorgegeven, maar ik kan vast donderdag ofzo nog wel een extra bestelling doorgeven ;)
[/quote]
okee, dan wacht ik het even af ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door