Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#398453
[quote="geer"]
Ik vind brokjes altijd wel lekker ruiken :-X En ik heb ze ook wel eens geproefd....ook best lekker :-[ :-X :)
[/quote]
Ehhhhh.....die muis niet vergeten he Geer ;) ;D ;D
Door conleeuw
#398454
[quote="geer"]
Ik vind brokjes altijd wel lekker ruiken :-X En ik heb ze ook wel eens geproefd....ook best lekker :-[ :-X :)
[/quote]
Als kind heb ik ook brokken gegeten ja, hebben mijn ouders foto van gemaakt, aaaggg wat schattig, en natuurlijk aan iedereen laten zien. :P
Door Doedels
#398465
[quote="geer"]
Ik vind brokjes altijd wel lekker ruiken :-X En ik heb ze ook wel eens geproefd....ook best lekker :-[ :-X :)
[/quote] ;D ;D De fokker van mijn honden proeft ook altijd de brokken. Ik vind dat wel te waarderen. Ik ben vegetariër en proef de barf dus nooit voor :-[
Door conleeuw
#398466
[quote="Doedels"]
;D ;D De fokker van mijn honden proeft ook altijd de brokken. Ik vind dat wel te waarderen. Ik ben vegetariër en proef de barf dus nooit voor :-[
[/quote]

bleggghhh, stel je voor dat ik de pens voor moest proeven. Ik ook vegetarier, dus never nooit niet.
Maar wat jij al zeg, wel stoer een fokker die honden brokken proef, zo van, wat goed is voor de honden is voor mij ook goed genoeg ;D erug stoer
Door geer
#398467
Ik heb denk ik van alle brokkenmerken die wij in de winkel verkopen weleens een brokje geproefd inderdaad... Ik moet toch weten waar ik het over heb ::) Wist je trouwens dat de Knoflooksnoepjes van Biofood errug smakelijk zijn? ;D
Door Doedels
#398476
[quote="geer"]
Wist je trouwens dat de Knoflooksnoepjes van Biofood errug smakelijk zijn? ;D
[/quote]ik weet nog niet zeker of ik het wil weten :-\ ;)
Door 202spots
#398478
[quote="tieneke"]
Ja echt van die smeuige gevallen met een vaak onnatuurlijke kleur :P
Geef mij maar een lekkere verse barfdrol ;D
[/quote]

Hier loop me nou al weken aan te ergeren :(
elke keer als ik de poop op haal dan zie dit verschil.....
kleine Cis met grote hoop en grote Tor met kleine krijtjes.
(hier nog niet helemaal wit, but you'll get the idea!)
8) :-X
Afbeelding
Door conleeuw
#398485
nou bij mij is het ergens tussen beide hoor. Niet helemaal wit, maar ook niet helemaal zo'n joekel van Cis.
Tenminste is die van Cis nog stevig en niet zo'n smeuig bonzo drol.... :)
Think positive, dit is tijdelijk, toch. ::)
Door tieneke
#398489
[quote="202Spots"]
Hier loop me nou al weken aan te ergeren :(
elke keer als ik de poop op haal dan zie dit verschil.....
kleine Cis met grote hoop en grote Tor met kleine krijtjes.
(hier nog niet helemaal wit, but you'll get the idea!)
8) :-X
Afbeelding
[/quote]
Ja duidelijk verschil :P ;D ;D
Ach zolang het goed gaat met Cis ;)
Door tieneke
#398490
[quote="conleeuw"]
Als kind heb ik ook brokken gegeten ja, hebben mijn ouders foto van gemaakt, aaaggg wat schattig, en natuurlijk aan iedereen laten zien. :P
[/quote]
Nu nog een trauma van overgehouden ;D ;D
Door 202spots
#398516
[quote="tieneke"]
Ja duidelijk verschil :P ;D ;D
Ach zolang het goed gaat met Cis ;)
[/quote]
Yup... 8)
Door Nelly
#398708
Ik vind pens niet echt stinken, vind het meer een "boerderijlucht" en die vind ik niet vies. Vind een chemische fabriekslucht stukken viezer. Zo'n lucht die op je adem slaat, waar je hoofdpijn van krijgt en branderige ogen, bleh! :-X
Door danielle1980
#398711
toevallig in ahoy gaven mensen brokken aan hun hond, toen vroeg ik aan mn moeder gadver stinken die dingen altijd zo erg :-[ ;)
ik was na 1,5 jaar geen brok meer te zien of ruiken de geur alweer vergeten. ::)
ik heb lekker mn hondjes smuldier gegeven op de show, vond ik stukken beter ruiken ook ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door