Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door vagebond
#3470018
Hai, is alweer een tijdje geleden, mss loop ik wel achter inmiddels..
Waarom moet een hondje met gevoelige darmen 100 gram paardenvlees en 100 gram rijst of aardappels eten, dat laatste gaat het mij om. Hij eet het ook niet graag die rijst enzo.
Kan hij niet gewoon 200 gram vlees krijgen? Het is in de vorm van een worst, ze koopt het bij da.
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470027
Van wie moet je 50% rijst of aardappel geven?

Mijn hondje met gevoelige darmen kreeg juist vreselijk last als hij rijst at, dus ik ben wel benieuwd wat het idee daarachter is dan.
Door Lizzy
#3470029
vagebond schreef: di 02 apr 2024, 18:52 Hai, is alweer een tijdje geleden, mss loop ik wel achter inmiddels..
Waarom moet een hondje met gevoelige darmen 100 gram paardenvlees en 100 gram rijst of aardappels eten, dat laatste gaat het mij om. Hij eet het ook niet graag die rijst enzo.
Kan hij niet gewoon 200 gram vlees krijgen? Het is in de vorm van een worst, ze koopt het bij da.
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Wie zegt dat dan? Rijst en aardappel voegt gewoon serieus niks toe, ook niet aan een hond met gevoelige darmen. In tegendeel zou ik zelfs zeggen.
#3470036
Precies dat wat ik dacht ook. Teckel heeft al van alles geprobeerd aan voer van de da, dit is advies van de da, waarvan ik dacht huh? Heb ik wat gemist??
Rijst en aardappelen, dat is alleen maar belastend, hij eet het niet eens graag. Maar ja, ik ben geen da, enkel gezond verstand...
#3470041
Hiervoor heeft hij brokken van de da gehad met niet gewenst resultaat.
Ik wilde haar adviseren om gewoon 200 gram kkv te geven en de aardappels/rijst weg te laten.
Ik ga alleen niet zomaar tegen het advies van een da in, daarom vroeg ik hier wat informatie, want ja, mss dat de inzichten veranderd zijn..
Gebruikersavatar
Door pike
#3470055
Het is niet de Teckel van TS zoals ik het begrijp.
Maar ik vind het ook een waardeloos advies. Rijst en aardappelen :-X Wat zijn exact de symptomen? En wat heeft de hond exact allemaal voorheen te eten gekregen. De eigenaar van de hond moet natuurlijk wel open staan voor andere ideeën dan die van de da.
Door Lizzy
#3470065
Ik zweer je, dit advies wordt nog 100 keer per dag gegeven. Geitenvlees of paardenvlees met aardappel of rijst. En zelfs Dr. Vroom gaf deze adviezen. En als de hond niet goed reageerde op vlees, moesten de mensen tofu met rijst of aardappelen proberen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door