Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Miranda 1
#3469850
Hi allemaal,

in het verleden ben ik actief geweest op dit forum toen ik een golden retriever en berner sennen had, ik barfte toen. Beide honden zijn overleden en ik ben 3 jaar geleden naar Aruba verhuisd. Jullie raden het al barfen en kvv is lastig hier.

Misschien vloeken in de kerk maar de hond die ik al 2 jaar geleden uit het asiel heb gehaald geef ik brokken. Altijd nog beter dan wat ze op straat eten of in het asiel kreeg. Ze eet wel af en toe een verse dode aangespoelde vis die ze zelf vind hahaha.

Ik heb eind december een pup gevonden, gedumpt met 4 weken oud. De kleine man, inmiddels 3 maanden oud doet het super goed. Ws is hij een duitse herder mix.

Ik kan hier alleen lotgering (beperkte smaken) en smuldier kopen.

Ik wil hem graag kvv naast de brokken gaan geven. Ik huur een klein appartement met hele kleine vriezer. Barfen is ook een uitdaging omdat ik alleen dingen in de supermarkt kan kopen. En alles is hier nog duurder omdat het ingevoerd moet worden vanuit het buitenland.

Wat zijn de voor en nadelen van lotgering (voor een pup)?

Groetjes Miranda
Door Lizzy
#3469853
Hoi Miranda,
Nou, ik ken meerdere Dalmatiër fokkers die altijd Lotgering voeren. Ik vind het zelf nog steeds niks (maar dat vind ik eigenlijk sowieso wel van KVV, hoewel er ook echt een paar zeer goede merken bij zitten) maar haar pups groeien prachtig op en haar honden worden hartstikke oud. Echt, 14 jaar is daar geen uitzondering.
Door Miranda 1
#3469887
Lizzy schreef: ma 25 mar 2024, 19:10 Hoi Miranda,
Nou, ik ken meerdere Dalmatiër fokkers die altijd Lotgering voeren. Ik vind het zelf nog steeds niks (maar dat vind ik eigenlijk sowieso wel van KVV, hoewel er ook echt een paar zeer goede merken bij zitten) maar haar pups groeien prachtig op en haar honden worden hartstikke oud. Echt, 14 jaar is daar geen uitzondering.
Dank je wel Lizzy voor je reactie.
Door Lizzy
#3469894
Miranda 1 schreef: wo 27 mar 2024, 20:36 Dank je wel Lizzy voor je reactie.
Graag gedaan. Het zou wel mooi zijn als je wat extra's aan je pup kan geven. Bijv. 2 keer per week een rauw eitje met schil, 1 keer per week een klein vet visje (niet teveel ivm de afbraak van vitamine B1) elke dag wat groenten (geen prei en geen ui) en bijv. bessen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door