Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door malinois.
#3464864
Normaal gesproken voer ik KVV. Altijd en overal. Nu ga ik een week naar Zweden en heb geen mogelijkheid om een vriezer mee te nemen. Er is ook geen koelkast aanwezig. Wat is nu de beste vervanging en welke merken?

- gestoomd vlees
- houdbare worst
- brok
- hoogwaardig blikvoer

Natuurlijk gaat ie terug op kvv bij terugkomst maar hij heeft nog nooit iets anders gehad als maaltijd en ik wil.hem.er dan toch even aan laten wennen vooraf.
Door Lizzy
#3464867
malinois. schreef: vr 10 nov 2023, 23:17 Normaal gesproken voer ik KVV. Altijd en overal. Nu ga ik een week naar Zweden en heb geen mogelijkheid om een vriezer mee te nemen. Er is ook geen koelkast aanwezig. Wat is nu de beste vervanging en welke merken?

- gestoomd vlees
- houdbare worst
- brok
- hoogwaardig blikvoer

Natuurlijk gaat ie terug op kvv bij terugkomst maar hij heeft nog nooit iets anders gehad als maaltijd en ik wil.hem.er dan toch even aan laten wennen vooraf.
Ik heb werkelijk geen idee. Dit is natuurlijk ook niet het forum dat zich bezig houdt met gekookte voeding (alles wat je hier boven noemt is gekookt). Ik zou zelf niet voor gekookt gaan maar voor Ziwi. En ik geef toe, dat is afgrijselijk duur. Mocht dat financieel niet lukken (wat ik wel snap want het is echt belachelijk duur) dan zou ik gaan voor die worsten van een van de bekende KVV merken, zoals Kivo bijvoorbeeld. Ik vind zelf voor reizen blik er zwaar en welk merk je ook kiest: ik hoor alleen maar dat ze daar enorm van gaan poepen en stinken. Dus ik zou dan gaan

Goede reis naar Zweden en veel plezier daar!
Door malinois.
#3465085

Lizzy schreef: Ik heb werkelijk geen idee. Dit is natuurlijk ook niet het forum dat zich bezig houdt met gekookte voeding (alles wat je hier boven noemt is gekookt). Ik zou zelf niet voor gekookt gaan maar voor Ziwi. En ik geef toe, dat is afgrijselijk duur. Mocht dat financieel niet lukken (wat ik wel snap want het is echt belachelijk duur) dan zou ik gaan voor die worsten van een van de bekende KVV merken, zoals Kivo bijvoorbeeld. Ik vind zelf voor reizen blik er zwaar en welk merk je ook kiest: ik hoor alleen maar dat ze daar enorm van gaan poepen en stinken. Dus ik zou dan gaan

Goede reis naar Zweden en veel plezier daar!
Dank je wel Afbeelding
Door malinois.
#3465086
Dwarreltje schreef:Nu paar jaar woonachtig in Zweden en Pondus is een m.i. goed KVV merk hier, te verkrijgen bij zowel ICA als Coop.
Ah top, hopelijk zit dat op loopafstand aangezien ik daar geen auto heb!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door