Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lia23
#3462855
Hallo

wil graag op onderstaande menu overgaan

-1: Natuur en dier 4 dieren deluxe met pens

-2: Rodi daily Basic kip (met premix)

-3: Natuur en dier Kalkoen Lam

-4: DARF EKO natuur (met premix)

-5: Natuur en dier 5 dieren basis

-6 Rodi Daily basic kip (met premix)

-7: Natuur en dier Eend Zalm Lam

Dit is voor mij zeer makkelijk te krijgen en met 3x per week met premix kan ik leven, maar geef ik hiermee voldoende vis/pens per week?
Gebruikersavatar
Door pike
#3462914
Tja als je niet weet hoe groot het aandeel aan vis is in zo’n rol met meerdere diersoorten valt eigenlijk niet te zeggen of het wel of niet voldoende (of te veel) aan vis is. Ik heb er even op gegoogled maar kan die informatie niet vinden. Misschien staat het op de verpakking?

Pens kan een hond desnoods zonder dus dat is niet zo boeiend.
Door Lizzy
#3462916
Ja, niet te zeggen of het aandeel vis groot genoeg is. Aangezien vlees heel rijk is aan omega 6 vetzuren denk ik niet dat je met 1 keer per week een beetje vis (gedeeld met andere diersoorten) voorziet in voldoende omega 3. Je zou er dus extra's bij kunnen geven. Te denken valt aan algenolie (met DHA en EPA). Of een goede visolie (bijv. Royal Green). En verder zouden andere extra's een goede aanvulling zijn: 2 keer per week een rauw eitje met schil en groentenmix (rauw gepureerd of gekookt - geen prei of ui).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door