Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ike
#373783
In mijn vakantie bij Tom en Co in Luxemburg Duck gekocht, pfffff, gelukkig had ik geen advies nodig!!!!
Wist zelf wel wat ik moest hebben. Goede brief hoor, ben benieuwd naar de reactie!
Door 202spots
#373817
De Klant heeft altijd gelijk (of)De klant is altijd Koning...
maar daarom hoef je niet arrogant te wezen/worden...

of zoiets 8)
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 22 aug 2005, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#373825
[quote="Lizzy"]
Verwaand. [/quote]
JA!!! dat is ook goed!! ;D

Kies maar...
Arrogant:
[a] having or showing feelings of unwarranted importance out of overbearing pride.
in Nederlands:
aanmatigend, arrogant, zelfbewust, hautain, laatdunkend, verwaand, verwaten, onbescheiden.
Door Steph
#373826
Heb vandaag reactie gehad van Duck. Die bedanken voor het vertrouwen en de melding, en willen weten in welk filiaal dit mij gezegd was. Nu nog wachtten op reactie van Tom & Co zelf.
Door Lizzy
#373827
Hahaha, ik had helemaal niet gezien dat jij al had gereageerd Dory! Ja, verwaand, arrogant, etc.
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 22 aug 2005, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#373829
[quote="Steph"]
Heb vandaag reactie gehad van Duck. Die bedanken voor het vertrouwen en de melding, en willen weten in welk filiaal dit mij gezegd was. Nu nog wachtten op reactie van Tom & Co zelf.

[/quote]

Nou mooi! Het verbaast me niet dat Duck blij is om dit soort reacties te krijgen. Zo krijgen ze tenminste de gelegenheid om van hun kant uit ook iets te ondernemen!
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#373902
[quote="Lizzy"]
Nou mooi! Het verbaast me niet dat Duck blij is om dit soort reacties te krijgen. Zo krijgen ze tenminste de gelegenheid om van hun kant uit ook iets te ondernemen!
[/quote]

Nou goed hoor van Duck! En zo snel ook. Die zullen er zeker geen gras over laten groeien.
Door Truus
#373928
[quote="Steph"]
Heb vandaag reactie gehad van Duck. Die bedanken voor het vertrouwen en de melding, en willen weten in welk filiaal dit mij gezegd was. Nu nog wachtten op reactie van Tom & Co zelf.

[/quote]
Wat goed ! Ik ben benieuwd naar het vervolg. Fijn dat Duck zo snel reageerde.
Door Anneke V
#386161
Grrrrrr! Ik krijg het van die grote dierenwinkels zoals Tom&Co waar alles niet alleen duurder is dan ergens anders maar waar ze ook nog willen hun eigen idee aan de mensen opdringen!!!!!!!!!!

De dierenwinkel waar ik ga is een kleine dierenwinkel, maar de eigenaares wil altijd wel speciaal dingen bestellen. Ze is vegetariër maar haar honden krijgen vlees ( wel gekookt nog momenteel ::) ), haar winkel hangt vol met foto's van honden die een thuis zoeken & er liggen altijd wel petities of spaarpotten voor het 1 of ander goed dierendoel....Verder gaat ze 1x/ jaar naar een dierenasiel met de dingen die de mensen binnenbrengen die ze niet meer nodig hebben ( zaols mijn hondenbrokken ::) ) & ze neemt nog een aantal dingen uit haar winkel mee.

Ze staat altijd open voor nieuwe dingen, haar honden (ze heeft er 6 grote) krijgen ook Duck, maar omdat het zo'n grote zijn doet ze er regelmatig aardappelen of rijst bij & gekookte groenten. Ik legde haar uit van rauwe groenten & ze ging daar op barfplaats eens over komen lezen. Zij vind brokken ook niet goed voor een hond.

Toen zei in verlof was had ik dringend een deftige leiband nodig & een slipketting voor op de hondenschool dus ging ik naar een grotere dierenwinkel... En maar zagen dat brokken goed waren voor de tanden & dat ik geen Duck alleen mocht geven & ik moest absoluuuuuut staaltjes meenemen....en varkensoren waren absoluuuuuuuut wel goed voor de hond en maar blijven zaaaagen!!!!
Uiteindelijk vroeg ik dan of het tenminste brokken waren zonder bewaarmiddelen & de andere sh*t in, hij beweerde van wel, maar op de verpakking stond er niets van op!!!! Ik moest dan ook absoluuuuut staaltjes meenemen van snoepjes van Eukanuba...Ik zei dat dit thuis meteen de vuilbak zou invliegen, maar nee, ik MOEST het meenemen...JEESES was ik blij dat ik daar buiten was!!!!!!!!

Dus om een lang verhaal kort te maken: ik ga liever bij een minder commerciële dierenwinkel dan bij zo'n groot ding als Tom&Co en consoorten! >:(
Laatst gewijzigd door Anneke V op do 15 sep 2005, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#386213
[quote="sylvia"]
Ik ken ook geen DSZ waar je een gedegen voedings advies krijgt
[/quote]Ik wel! Bij
petsplace in Roermond promoten ze vers vlees! Rauw, wel te verstaan! 8)
Door jeanne
#386265
[quote="Nelly"]
Ik wel! Bij
petsplace in Roermond promoten ze vers vlees! Rauw, wel te verstaan! 8)
[/quote]geweldig
hier in de Dobey winkel staat al een hele tijd een vriezer met Prins versvoer, wat goed verkocht word volgens hem. Hij had zelfs ook al van carnibest gehoord.
(ik kan natuurlijk vragen of ie verkooppunt wil worden? of eerst wat foldertjes van Carnibest daar neerleggen?)
Door conleeuw
#386287
De voerderhuis waar ik mijn dierenspullen koopt heeft enorme vriezer waar je alles wat je maar kan bedenken kan kopen qua vers voer. Ook hebben ze elke bekende en onbekende merk droogvoer, dus als je advies vraag krijg je wel droogvoer advies, maar ok, ze hebben in ieder geval wat je maar wil in rauwvoer. Dan vraag ik toch gewoon geen advies :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door