Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nelly
#29021
[quote="Janet"]
Tja, ik ben 't met Nelly eens hoor. Al snap ik 't wel. Er wordt zó de nadruk gelegd op 'hygiëne', dat mensen (en honden) de kans gewoon niet meer krijgen om weerstand op te bouwen. Alles moet steriel en blinkend schoon. Op 't nieuws hoor je wel eens van salmonella-besmettingen, maar je hoort nooit dat dit de eerste keer na zoveel keer kip/ei eten is. Natuurlijk moet je bepaalde regels in acht nemen als je met vlees werkt. Dat is niet meer dan logisch.

Enneh... Nelly, was je vraag echt aan mij gericht over het bang zijn van vlees aanpakken, of aan Jip ??? ;).
[/quote]'kWeet 't niet meer, maar ik denk aan Jip :D
Door Femke
#29651
Mijn vriendin is ook vegetariër en sinds kort voeren we Carnibest (hiervoor Energique). Ze gruwelt ervan dus geeft ik de honden eten, liefst ging zij terug naar energique.

Ik vind Carnibest niet erg, zij poepluiers van volwassen mensen niet, net als canules wisselen of sondevoeding geven :-X :-X :-X :-X. (ze werkt in de gehandicaptenzorg)

Laat haar maar die luiers doen dan doe ik GRAAG de carnibest.

En weet je waar ik ook zo vies van ben? Van dat cellofaan wat om bloemen zit, kippenvel krijg ik ervan!! :o :oDat begrijpen een hoop mensen ook niet
Door Nelly
#29654
O.a. ik niet! :D Mar als je eng vindt, nou ja, dan vind je het gewoon eng. Soit. :D
Door sylvia
#29665
Als je de oudste hier hysterisch wil krijgen (en eigenlijk is dat niet echt moeilijk ;D ) maar waar ze echt niet goed van wordt ,en wat ze ook categorisch weigerd aan te raken zijn watjes. Ze wordt er niet goed van kippenvel huizenhoog.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door