Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Onze Sjoes
#3317651
Hoe gaat het nu met deze hond?Ik heb een beetje een vergelijkbaar probleem.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3317654
Hier ook helaas. Spugen of anders de hele tijd opboeren. Kortom de vertering klopt niet.
Maar mijn hond heeft altijd kvv en/of barf gehad dus daar ligt het probleem niet.
Kokend water er over helpt soms iets maar soms ook helemaal niet.
Kippenpoten kotste hij laatst ook een stuk van uit. Ik weet ook niet meer wat ik hem nu moet geven..
Gewoon avondeten wat wij zelf eten lijkt nog het beste te gaan. Zo licht verteerbaar mogelijk en liefst niet te laat in de avond zodat het nog wat beter kan verteren voordat hij gaat slapen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3317656
Ik heb exact gedaan wat Lizzy zei maar zodra er meer vlees en minder brokken inzaten weer het zelfde probleem
Ik doe nu koudgeperste brok met wat vlees en dat gaat goed, niet meer spugen dus ik laat het zo, hij is al ruim 10 jaar ook
Door Onze Sjoes
#3317664
kiara schreef:Ik heb exact gedaan wat Lizzy zei maar zodra er meer vlees en minder brokken inzaten weer het zelfde probleem
Ik doe nu koudgeperste brok met wat vlees en dat gaat goed, niet meer spugen dus ik laat het zo, hij is al ruim 10 jaar ook
Fijn dat je in ieder geval iets hebt kunnen vinden wat voor hem werkt.Dat spugen vind ik zelf echt zielig dat doet mijn hondje ook meerdere keren per week en dan komen er hele golven uit.Ik hoop dat het bij ons ook snel beter zal gaan en stabiel kan blijven. :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3317668
Hylos schreef:Hier ook helaas. Spugen of anders de hele tijd opboeren. Kortom de vertering klopt niet.
Maar mijn hond heeft altijd kvv en/of barf gehad dus daar ligt het probleem niet.
Kokend water er over helpt soms iets maar soms ook helemaal niet.
Kippenpoten kotste hij laatst ook een stuk van uit. Ik weet ook niet meer wat ik hem nu moet geven..
Gewoon avondeten wat wij zelf eten lijkt nog het beste te gaan. Zo licht verteerbaar mogelijk en liefst niet te laat in de avond zodat het nog wat beter kan verteren voordat hij gaat slapen.
Dat is wel erg vreemd, ik zou een röntgenfoto laten maken misschien is er iets aan de hand
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door