Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door diana
#363699
dat vind ik ook dat dat moet kunnen
bij c.b is daar nooit een probleem van gemaakt
persoonlijk vind ik 3 weken iets voeren te kort om iets over het voer te kunnen zeggen ,
Boy heeft op de c.b last gehad van ontgiftigingsverschijnselen.
ik weet zeker dat wanneer ik naar mijn d.a gegaan was hij direct gezegd had dat het voer niet goed zou zijn , maar ik heb volgehouden dankzij de mensen hier
en hij krijgt het nu al 3 jaar .
Door wieke
#364093
Willem deed het op Carnibest ook niet zo goed, veel braken, diarree (met slijm) en jeuk, en kale plekken,en heel veel ontlasting. Van Duck krijgt hij enorm jeuk.
(beide uiteindelijk ook de lamrijst variant geprobeerd, maar dat hielp niet).
Op Energique doet hij het heel goed (variant 4), Flip krijgt wat Willem krijgt, voor mijn gemak, maar die doet het op alles goed.

Willem is erg gevoelig voor alles en nog wat, en ik heb het gevoel dat voor hem Energique 4 gewoon het beste aan slaat. Waarom weet ik niet.

Willem had ook last van leeroren (dat zijn kale oren, dat komt bij ruwhaar teckels veel voor) en met hetzelfde voer had Flip daar nooit last van. Nu krijgen ze beiden Maiskiemolie van de natuurwinkel door hun voer, en de vacht van WIllem is helemaal weer toppie.

Flip draait dus mee op Willem, voor het gemak van mij.
Door Tiesto
#364126
Heb besloten om voor de zekerheid toch volgende week over te stappen op Energique nr.4...heb hier toch een beter gevoel over...en aangezien zack al een moeilijke start heeft gehad met zijn darmen, wil ik t liever niet nog langer aanzien..en tiesto begint een beetje "roos"te krijgen hoewel hij t verder wel goed schijnt te doen op cb..maar die krijgt dus ook gemakshalve de nr. 4. En hij heeft in t begin ook met z'n darmen gekwakkeld en heeft een afwijking aan zijn neus, hyperkeratose dus misschien heeft hij hier ook nog baat bij!

groetjes Sandra
Laatst gewijzigd door Tiesto op do 04 aug 2005, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door