Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#364283
[quote="jon"]
Hoi, mijn hond krijgt al veel langer Duck en heeft nog steeds bij vlagen last van zijn maag die dan als een gek tekeer gaat,het borrelt aan alle kanten. Soms spuugt hij ook. Voorheen kreeg hij Rodi met hetzelfde probeem. De dierenarts adviseerde brokken maar dat was helemaal een slecht idee. Dus weer terug naar duck, maar na twee dagen wil hij niets eten. Ik ga nu toch maar een ander merk proberen (energique). Lam rijst varianten weigert hij consequent te eten. Ben nieuwsgierig hoe het verder met de hond van je vriendin gaat en de reacties van anderen erop. Ik wordt er zelf soms wat moedeloos van.
[/quote]

Er lopen in dit topic volgens mij zoveel onderwerpen door elkaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Maar ik zag deze staan: jij hebt een Tibetaanse Spaniel die zowel Duck als Energique niet eet? En eet hij niet omdat hij zich ziek voelt of eet hij niet omdat hij gewoon een buitengewoon slechte eter is?

En zijn maag rommelt?

Heeft hij in het verleden wel eens 1 of meerdere anti-biotica-kuren gehad?
Door jon
#364515
[quote="Lizzy"]
Er lopen in dit topic volgens mij zoveel onderwerpen door elkaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Maar ik zag deze staan: jij hebt een Tibetaanse Spaniel die zowel Duck als Energique niet eet? En eet hij niet omdat hij zich ziek voelt of eet hij niet omdat hij gewoon een buitengewoon slechte eter is?

En zijn maag rommelt?

Heeft hij in het verleden wel eens 1 of meerdere anti-biotica-kuren gehad?
[/quote] Lizzy, mijn hond eet wel zijn Duck, maar hij is ook regelmatig niet lekker. Energique heb ik pas sinds gisteren in huis en heeft hij maar een paar hapjes van gegeten. Ja hij heeft pas een kuur gehad tegen kennelhoest,14 dagen lang. Heeft afgelopen maandag de laatste gehad van de kuur. Ooit ook iets van dexamethason of zo tegen huiduitslag en jeuk. Toen at hij trouwens ook niet. Maar hij heeft zolang wij hem hebben, nu zo'n tien maanden wel een "gevoelige maag". Op zich is het geen slechte eter.

Barfplaats wordt gesponsord door