Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sandra.meijerink
#3190383
Hallo,

Ik heb me hier even ingelezen. Om zelf te gaan barfen is me iets te ingewikkeld..Vandaar dat ik compleet via lotgering wil bestellen.

Deze heeft echter een samenstelling van 18% bot. Is dit wel voldoende?? Lees overal andere percentages.

60% Kalkoen 40% Zalm: 15% Orgaan, 18% Botten, 67% Spiervlees. Eiwit: 16%, Vet: 18%, Vocht: 64%, fosfor 3300 / Calcium 3300

Alvast bedankt
Door Mijati
#3190395
Bij kvv geven ze het kale bot percentage aan, terwijl als je het percentage barf van 40-50% ziet. Dat is echter bevleesd bot, dus daar zitten ook spieren aan.
15-20% bot bij kvv is dus prima.

Lotgering vind ik persoonlijk wel erg wisselend van kwaliteit en mijn honden vonden het niet te eten. Ik zou zelf ook zeker kijken naar een aantal andere merken om mee af te wisselen.
Door noppes
#3194754
Mijn hond doet het helaas niet goed op lotgering..constant honger blijven houden zelfs na 800 gram per dag..terwijl hij maar 500 hoort te krijgen..daarbij viel zijn ontlasting erg op..Erg veel :D ..En hij viel af!..Maar misschien verschilt dit per hond..Wij zijn overgestapt naar smuldier..Eerst nog naar een ander merk..Maar die deed t ook niet goed..En hier wel.dus daar blijven we bij dan
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#3196632
Hier doen ze het erg goed op lotgering. We wisselen we alle smaken af. Ze vinden het hier lekkerder dan andere merken kvv
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door