Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door src_esther
#3164691
Ik heb het een keer gehaald. Naar ik mij kan herinneren leek het op ondefineerbare moes, beetje al te fijn gemalen naar mijn mening.
Het werd wel gegeten, maar heel enthousiast werd er niet op gereageerd.
Door Tamara
#3164711
Ik haal eens in de zoveel tijd een paar van de kangoeroe variant omdat deze in kvv een stuk goedkoper is dan in barf. Wordt met veel smaak gegeten.

Vroeger de lam, rund, hert en kalkoen variant wel eens gegeven. Vonden ze ook lekker.
Door Martine-Tom
#3164725
Ik vond het er te fijn uitzien en mijn hond en toenmalige katten vonden het niet te eten...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3164743
Appie heeft het een tijdje gehad en hij at het met smaak..... Maar hij eet eigenlijk alles zo op, hap-slik-weg..... Maar het is idd erg fijn, lijkt een beetje op paté........
Gebruikersavatar
Door Jolan
#3164791
Doordat één van mijn hondjes voor bijna alles allergisch is ben ik uiteindelijk op Naturis gekomen. Dit eten mijn dames nu al een paar jaar en ze doen het er super goed op.
Heb pas paard kvv van een ander merk gehad en daar liep er één van weg en ik mocht het zelf op eten. Dus maar weer gewoon Naturis, binnenkort weer een nieuwe voorraad halen.
Gebruikersavatar
Door jeroensepp
#3164937
Bedankt voor de reacties !

Sepp eet het met eergevoel smaak, alle varianten.
Tot nog toe lijkt hij het er goed op te doen. Ben het er idd wel mee eens dat het erg fijn gemalen is.

Gewoon op zoek naar een goed en tevens goed verkrijgbaar compleet KVV, na carnibest, ropadog en kivo geprobeerd te hebben...
Door fransbulletje
#3164949
Jaren geleden heb ik Naturis gevoerd verschillende varianten.
Vond de kwaliteit wisselend soms was het echt drab  :-X
De bullen aten het goed maar na een week of zes begonnen de problemen.
Ontstoken oren, neusplooien, jeuk en Hugo viel er van af en Jules werd er juist dik van.
Ben toen weer terug gegaan naar Carnibest en problemen waren weer over.
Gebruikersavatar
Door Qwea
#3165125
Heb het gevoerd, Link at het ook prima. Maar nadat ik van mijn leverancier hoorde dat ze het niet brachten met koelwagens naar het verkooppunt maar met gewone vrachtwagens... ben ik gestopt met het geven er van.
Door malimaniac
#3165369
Hier krijgen ze van sommige varianten slappe poep. De zalm/kip gaat redelijk goed en krijgen ze wel eens als ik geen zalmkoppen heb liggen.
Door M0ppie
#3165500
ik vind het maar een gemalen zooi. Geen idee wat erin zit. Heb Naturis vaak genoeg erover gemaild, maar ze geven geen reactie of zijn op zijn zachtst gezegd niet zo vriendelijk. Dus hond van de Naturis af. Voer nu Darf en NRV/Barf. Kan ik zien wat ik voer en de hond ziet er stukken beter uit en ik weer vrolijk
Door Linda248
#3174048
hier werd het niet echt super gegeten, vond de kleur/het uiterlijk soms ook wat verschillen ondanks dat het dezelfde varianten waren... gaf mij niet echt heel veel vertrouwen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door