Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3096967
Ik heb voor onze hond voor de vakantie k9 natural gehaald. Nu viel mij op dat de verhouding die de zak aangeeft afwijkt van de verhouding op hun site? Op de site zeggen ze voor een.hond van 20 kilo 100 gram en op de zak maar 50 gram op de dag? Wie gebruikt het en hoeveel gebruik je?
Door san :)
#3097361
Ik geef het tijdens vakantie.
Ik geef een kwart van hun Barf/KVV hoeveelheid. En vul dat aan met water tot het normale gewicht qua portie. Het word dat een vies soepje met drijvende brokken om te zien maar ze eten het graag hier
#3097416
Ik heb het af en toe gevoerd, goede ervaring mee. De aanbevolen hoeveelheden op de zak, zijn de aanbevolen hoeveelheden voor als je er barf naast voert. Dat staat er ook bij. Ik heb eens berekend hoeveel % van het lichaamsgewicht k9 Natural gelijk staat aan 2% van het lichaamsgewicht bij kvv, namelijk 0,7%. Verdere uitleg vind je hier: http://www.voerwijzer.com/k9-natural-voor-de-hond
#3097441
Dank voor jullie bericht :)

Hier gister voor het eerst gegeven om uit te proberen.... En ja hoor ze dacht wat krijg ik nu? Dat ga ik niet eten... Na even.fijnmalen tussen de vingers toch geproefd en de helft opgegeten..... Andere helft wilde ze niet.... Nu gister avond gelijk aan de dunne.... :'( maar ja of het nu het eten is of het warme weer ineens.... Vandaag nog maar eens de andere helft... Hoop dat de diarree over is... Baal wel dat ze overal wat nieuw is zo heftig op reageerd, zou niet handig zijn diarree op.vakantie met de camper....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door