Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door LiesbethR
#3077731
hoi,
Ik ga me hier ook eventjes voorstellen  :) Ik ben zelf nog maar een maand of 3 bezig met kvv geven, sinds de komst van onze 2 pupjes (kruising bull terrier & stafford) en ook onze 3 katten (1 Ragdoll, 2 straatkaters) doen ook lustig mee! Nu moet ik mezelf nog wat een weg zoeken in de verschillende merken...
Zelf ben ik van Brugge maar vroeg me af als er misschien nog mensen uit de buurt zijn? kunnen we misschien eens samen bestellen?
Zal gelijk ook maar al een eerste vraag stellen... mijn pupjes hebben nogal redelijk wat last van een gevoelig huidje dus geef ze bij hun vers eten ook eens kokosolie en zalmolie maar heb het nu superduur via internet besteld! iemand tips waar ik best achter kan of kan bestellen zodat het me wat goedkoper uitkomt? 
bedankt alvast!!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3077794
Welkom op bp.  :)

Ik bestel mijn kokosolie ook online en dan meestal bij de tuinen.nl . Zalmolie voer ik niet omdat dat vaak vervuild is of steenduur is. 1 of 2x per week een vet visje voldoet net zo goed!

Barfplaats wordt gesponsord door