Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#345992
[quote="Sofie"]
Mhahahahahahaha wie weet....... ;D

Nja, ik geloof ook niets van dit verhaal hoor! Maar idd zal ik haar eens vragen voor bewijzen...

Chamourel: je moet heus geen schrik hebben van Duck hoor! Zoals reeds gezegt: vele mensen voeren het hier zonder probleem en moest er ooit 1 of meerdere honden hierdoor ziek zijn zouden we het hier al snel weten!

Mijn da weet trouwens niets over vers vlees: ze beweert dat vers vlees zelfs gevaarlijk is omwille van slamonella.... ::)
[/quote]

Zoals de meesten....salmonelle, gescheurde darmen, agressieve honden.... ;)
#346000
[quote="Anneke V"]
Zoals de meesten....salmonelle, gescheurde darmen, agressieve honden.... ;)
[/quote]

Jawel, maar dan moet hij er dus geen merk bij noemen. Dat heeft hij nu wel gedaan. En dat kan hij dus niet maken want dan wordt het regelrechte smaad.
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 05 jul 2005, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#346025
[quote="Lizzy"]
Jawel, maar dan moet hij er dus geen merk bij noemen. Dat heeft hij nu wel gedaan. En dat kan hij dus niet maken want dan wordt het regelrechte smaad.
[/quote]

Yep, correct....
En ondertussen worden mensen die het toch eens willen proberen hardhandig afgeschrikt..... :-\
#346756
[quote="Netty"]
[

Mijn da weet trouwens niets over vers vlees: ze beweert dat vers vlees zelfs gevaarlijk is omwille van slamonella.... ::)persoonlijk zou ik ook erg bang worden van SLAmonella ;) ;D
[/quote]

Mhahahah...oeps typefoutje....... ;D

[quote="Anneke V"]
Yep, correct....
En ondertussen worden mensen die het toch eens willen proberen hardhandig afgeschrikt..... :-\
[/quote]

Jep dat vind ik ook spijtig eraan!!! :(
#346949
Ja Sofie, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel prettig zou vinden als je bijv. opnieuw contact op zou nemen met je DA. Of dat je contact opneemt met Duck. Want je opent dit onderwerp, ik-weet-niet-hoeveel mensen is hen de stuipen op het lijf gejaagd, de naam van Duck is door de slijk gehaald en we moeten nu toch weten wat er aan de hand is.
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 07 jul 2005, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#347617
Ik geef mijn doggy's ook vaak ter afwisseling op Energique de Duck Uitmuntend,maar ook geen gekke dingen kunnen ontdekken.Alleen zit er "iets"in waar eentje niet tegen kan en die krijgt dan een wat slappere ontlasting.Maar ik denk dat zij niet zo heel goed tegen die granen kan ???Misschien dat er minder of andere granen in energique zitten ???Maar ik zou ook wel het verhaal willen horen van de desbetreffende DA.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door