Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine-Tom
#2966695
[quote="M.P"]
duck en barf of bedoel je een bepaald merk barf?
[/quote]Barf is geen merk, barf zijn stukken dood dier, kvv hebben wel merkjes en dat zijn gemalen dode dieren.
Ik snap het nut er niet van maar voor wie wil kan dat met brok gecombineerd worden (en nee ik zou dat nooit doen, zie tevaak gebeuren dat bij gevoelige dieren het problemen geeft)
Door M.P
#2966697
[quote="Martine-Tom"]
Barf is geen merk, barf zijn stukken dood dier, kvv hebben wel merkjes en dat zijn gemalen dode dieren.
Ik snap het nut er niet van maar voor wie wil kan dat met brok gecombineerd worden (en nee ik zou dat nooit doen, zie tevaak gebeuren dat bij gevoelige dieren het problemen geeft)
[/quote]dat weet ik ook , het is daarom dat ik het vroeg en het zo vertelde van geef maar veel vleesbotten samen met brokken ,  maar het kon zijn dat het dinapet barf of haaks barf of tinlo barfmenu was als merk.
Door M.P
#2966702
[quote="Claudia_"]
Of, of, niet samen
[/quote]ik zou het eerlijk gezegd niet doen , s'morgens brokken en s'avonds barfen ... vind ik gevaarlijk.
je speelt te veel met zijn maagzuur, ook is daar veel tijd tussen.
Door Kim en Casper
#2967167
Ik heb ook een tijd lotgering gegeven maar zo vet nog nooit gezien. En er zijn hier heel wat kilo's doorheengegaan... Ik vind lotgering dus niet slecht. Heb t wel altijd gegeven icm barf. Zou t niet als enige merk geven. Ik geef nu barf met af en toe smuldier. Praktisch vanwege vriezer ruimte en om de prijzen wat te drukken.

Mits afgewisseld met andere merken of barf vind ik vooral de wildversie een aanrader.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door