Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bootje
#339796
Hoi allemaal,

Ik ben hier terechtgekomen via een ander forum. Mn 4 maanden oude pup (shih-tzu kruising) heeft al een paar dagen erge diaree die niet overgaat. Hij heeft ook een paar keer gekotst en heeft een beetje temperatuursverhoging (39,7). Ik ben er al mee naar de dokter geweest en die zei dat het een virus is en dat het hondje een ontstoken dikke darm heeft. Hij heeft er nu pilletjes voor. Weten jullie misschien wat ik hem het beste kan voeren zodat het sneller overgaat?
Ik heb gisteren kalkoen en rijst gemaakt voor hem en het smaakte wel. :D Het was dus wel gekookt allemaal.
Mag rauw voer wel als het hondje ziek is?
Door ans
#340439
Senna heeft sinds gistermiddag niet meer overgegeven en vanmiddag was haar ontlasting niet meer zo dun. Ze is vandaag ook erg speels ;D, dus je kunt zien dat ze opknapt. Het helpt echt. :D Misschien dat bootje's hondje dit ook moet gaan gebruiken. Bij Senna werkt het. :)

Heel erg bedankt allemaal.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#340723
[quote="ans"]
Senna heeft sinds gistermiddag niet meer overgegeven en vanmiddag was haar ontlasting niet meer zo dun. Ze is vandaag ook erg speels ;D, dus je kunt zien dat ze opknapt. Het helpt echt. :D Misschien dat bootje's hondje dit ook moet gaan gebruiken. Bij Senna werkt het. :)

Heel erg bedankt allemaal.
[/quote]

Da's goed nieuws zeg :D
En nu lekker gaan genieten van Senna! ;)
Door Lizzy
#340819
[quote="Bootje"]
Hoi allemaal,

Ik ben hier terechtgekomen via een ander forum. Mn 4 maanden oude pup (shih-tzu kruising) heeft al een paar dagen erge diaree die niet overgaat. Hij heeft ook een paar keer gekotst en heeft een beetje temperatuursverhoging (39,7). Ik ben er al mee naar de dokter geweest en die zei dat het een virus is en dat het hondje een ontstoken dikke darm heeft. Hij heeft er nu pilletjes voor. Weten jullie misschien wat ik hem het beste kan voeren zodat het sneller overgaat?
Ik heb gisteren kalkoen en rijst gemaakt voor hem en het smaakte wel. :D Het was dus wel gekookt allemaal.
Mag rauw voer wel als het hondje ziek is?

[/quote]

Wat eet jouw hondje normaal gesproken?

Als ik jou was zou ik heel langzaam overschakelen naar een versvleesvoeding van een goed merk. Aangevuld met probiotica.

Meer daarover kun je in de bieb lezen: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=790
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 27 jun 2005, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door