Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door -kim-
#2948579
Ik voerde de pups hier volgens de regel 5 tot 10% van het lichaamsgewicht en natuurlijk op het oog.

Ik heb ook labradors en  JC kwam tot een half jaar rond de 700-800gram per week bij. bear kwam meer als 1 kg per week bij .

Ik heb 3 labradors , allemaal een ander type. Mexx (reu)weegt 33,5kg, hij is 7jaar, hij heeft hele ronde ribben en dus vanzelf meer taille en oplopende buiklijn, op dit gewicht is hij slank. Bear (reu) 42kg, hij is 5, van een totaal ander type, veel meer bone en zijn ribben zijn minder rond, hij is soms slanker als Mexx, maar ziet er altijd flinker uit, buiklijn is wel mooi opgetrokken en als hij nat is kun je zijn achterste ribben zien. JC (teef) 10 maanden, weegt 27kg, nu ziet ze eruit als een slanke hoog op de poten staande slungel, nog even wachten dus hoe ze zich ontwikkeld.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2950298
Ik weet niet of het nog iets bijbrengt, maar als je pup bij de fokker brok kreeg, kan je het gewicht dat ze op een dag aan brok nodig had (zonder blik of wat anders erbij dan), verdubbelen en dat aan vers vlees geven.
Dat is een goede richtlijn om mee te vertrekken en dan verder te kijken hoe je pup"s gewicht evolueert. Dat komt omdat er in vers meer vocht zit natuurlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door