Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2895413
Bagus (Duitse herder van 2 jaar) is ruim een maand geleden overgegaan op KVV. Dat kostte best wat moeite, maar na 1,5 week ging de knop om en had ik opeens een hele blije hond die door het dolle was als ik z'n bak vulde. Hij schrokte het in no time op.
Opeens was het over. Afgelopen donderdag wilde hij niets meer. Zaterdag heeft mijn vriend hem een bak Royal Canin gegeven (verdomme!) en nu is het nog steeds hopeloos. Ik heb hem vanaf het begin Lotgering gevoerd en ben er inmiddels achter dat ik daar mee moet stoppen. Nu gaan we (samen met Esther van Daya) over op Herby in de hoop dat dat beter voer is.
Gister pens/kip, met de hand 250 gram gevoerd en daarna was het over. Al geprobeerd met warm water, bouillon maar dat hielp ook niks.
Vandaag pens maar hij snuffelt even en wil geen hap nemen. Ik heb vanmorgen eten neergezet, niets gezegd en na 15 minuten weggehaald. Vanavond weer hetzelfde gedaan.
Hij is zo tierig als de pest dus ziek is hij niet. Loopt nu de hele dag eten te zoeken en mij zielig aan te kijken.

Ik weet het even niet meer en heb jullie raad heel erg nodig. Weet al dat ik niet met stukken vlees aan hoef te komen, want dat moet die lieverd ook niet.

Marianne
#2895429
Hoop dat iemand een goed idee heeft!

Ik weet dat het echt wel 1,5 week heeft geduurd voordat Bagus Kvv wilde gaan eten. Lotgering heeft hij tot verleden week met heel veel enthousiasme gegeten. Vanaf vorige week donderdag kreeg hij eten van een nieuwe levering, dat moest hij niet. Vanaf dien eet hij ook andere Kvv merken niet meer. Bagus eet geen Lotgering, Kivo, Excellent en vuile lams/runder pens meer. Een eitje gaat er echter nog wel in...

Ik kan je helaas geen advies meer geven.......

Barfplaats wordt gesponsord door