Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BAC
#2764642
La Vie ja waar kom je dat nog tegen, een leverancier die zich 'druk' maakt om de samenstelling van zijn KVV.....Degomeat is een van de weinige leveranciers die alles stijf bevroren maalt, zij hebben dat principe goed begrepen.
Door TessaThomas
#2764648
Ik vind het apart dat degomeat.be zo anders is dan degomeat.nl. We hebben er wel vaker  misverstanden door gehad.

Degomeat.nl vind ik super, niet alleen de producten, maar ook de manier dat er gecommuniceerd wordt!
Gebruikersavatar
Door Zoetermeerder
#2764668
Ik heb via Thea deelgenomen aan een groepsbestelling en inmiddels zijn alle soorten geprobeerd en is gewoon top. Goed van kleur en geen "strakke" rollen en ze eten het graag. Wat mij betreft een aanrader voor een prima prijs dankzij Thea's actie.
Door fem.
#2764794
Wij vinden de structuur (de maling), de kleur van het vlees, de geur van het vlees goed. De ontlasting was ook goed.
Gebruikersavatar
Door pike
#2764890
[quote="TessaThomas"]
Ik vind het apart dat degomeat.be zo anders is dan degomeat.nl. We hebben er wel vaker  misverstanden door gehad.

Degomeat.nl vind ik super, niet alleen de producten, maar ook de manier dat er gecommuniceerd wordt!
[/quote]

Ik koop geen kvv, kan er niet over oordelen dus, maar ik was een beetje nieuwsgierig naar degomeat.be en ben eens op hun site gaan kijken. Daar lees ik het volgende:

"NEDERLAND

In nederland worden onze producten verdeeld via: www.degomeat.nl "

En dat zou dan toch betekenen dat het om dezelfde produkten gaat????
Door eelke
#2764893
[quote="pike"]
Ik koop geen kvv, kan er niet over oordelen dus, maar ik was een beetje nieuwsgierig naar degomeat.be en ben eens op hun site gaan kijken. Daar lees ik het volgende:

"NEDERLAND

In nederland worden onze producten verdeeld via: www.degomeat.nl "

En dat zou dan toch betekenen dat het om dezelfde produkten gaat????
[/quote]

Ik zie het ook ja... typisch.
Door M.P
#2764966
degomeat Nederland word gemaakt in belgie maar is een hele andere samenstelling dan de Belgische variant.
ik vind de Belgische veel beter.
Door eelke
#2764967
[quote="M.P"]
degomeat Nederland word gemaakt in belgie maar is een hele andere samenstelling dan de Belgische variant.
ik vind de Belgische veel beter.
[/quote]

maar op de site van de belgische staat dat hun product in nederland via degomeat.nl verkocht wordt...dus volgens de belgische site zou het het zelfde moeten zijn...
Door M.P
#2764974
dat is niet, geloof me maar
belgie degomeat compleet zonder chemie
nederland degomeat compleet met chemie
Door eelke
#2764975
[quote="M.P"]
dat is niet, geloof me maar
belgie degomeat compleet zonder chemie
nederland degomeat compleet met chemie
[/quote]

Waarom zou de belgische site dat dan schrijven? (ik ben idd ook niet weg van de 'vlokken' die nl erin verwerkt)
Door M.P
#2764984
de belgische word verdeeld door dogshape in nederland
en dan heb je de website van degomeat nederland en dat is een andere samenstelling.
de enkelvoudige is inderdaad zonder chemie.
Door eelke
#2764986
[quote="M.P"]
de belgische word verdeeld door dogshape in nederland
en dan heb je de website van degomeat nederland en dat is een andere samenstelling.
de enkelvoudige is inderdaad zonder chemie.
[/quote]

Dit staat er op hun site;
NEDERLAND
In nederland worden onze producten verdeeld via: www.degomeat.nl
DOGSHAPE MIDDEN NEDERLAND
http://www.dogshapemidden.nl
Hulshorst.
info 00316-50518775

Dogshape is ook weer van degomeat.nl...
Door M.P
#2764992
ik zal het zo plaatsen...

#Belgische:  100% glutenvrij. en in verschillende smaken

                  42% spiervlees,20% bot,10% orgaan,15% mager rund,10% gepureerde groenten,2% appeltjes zonder pit,1%zalmolie.


#Nederlandse: 100% gemalen zwaar bevleesd kipkarkas, bestaande uit 80% kippenvlees en 20% kippenbot, incl. 2,5% vitaminepremix.
                        ook in verschillende smaken.

snap je nu het verschil...
en waarom dat het zo op de website staat waar het word verdeeld heb ik geen benul van.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door