Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door M@rina
#2726183
http://www.hondeneten.nl/

Bij bovenstaande link kan je allerlei kvv's maar ook barfartikelen kopen. kwarteltjes of kwartelkarkas bijv. dat zijn mooie botjes om mee te beginnen, maar ook geitenribben

Ook verschillende soorten spiervlees en orgaan verkopen ze. Het rundvlees, paardenvlees kan ik je aanbevelen, die is mooi van kwaliteit. Lamsspens, lamshart geitenhart, echt heel veel om een menu voor je hond samen te stellen en als je dat gedaan hebt kan je het menu voorleggen in de barfhoek, daat zijn altijd mensen die je willen helpen.
Door fem.
#2727817
Dat probleem ken ik.  Uiteindelijk zijn de pups van mijn meisje heel gezond en wel ondanks de 2.5-3 weken dat zij niet normaal wilde eten. Zij liet alles staat wat
- hard
- vettig
- sterk rook

Dit wilde zij wel eten:
- gedroogd vlees repen (100% vlees zonder verdere toevoegingen)
- Hill recovery food (blik)
- Royal Canin mousse
- Nutrigel Plus voor honden van Virbac

Ik had verskipfilet, rundervlees, vis etc gekookt voor haar. Ook dit weigerde zij. Zij wilde niks van groenten weten. Wel dronk zij heel veel water.
Wens u fam. een gezonde nestje toe.
Door Fige
#2733407
Het is héél normaal dat een teefje rond deze tijd in de dracht wat slechter eet! Na een week of zes ga je meer voeren, ong. 10% per week meer.
Om tijdens de dracht te beginnen met barfen vind ik persoonlijk niet heel slim. Juist in deze periode luisteren de verhouding nauw, zeker de hoeveelheid bot! Als je hier niet voldoende in bent ingevoerd zou ik het zeker niet doen!
#2735740
Ja maar wat moet ik dan?! dat ze niks eet?? haar kvv laat ze staan en barf eet ze wel... ze staat zelfs te springen en te kwijlen erbij dusja....... ik probeer goed in de gaten te houden of ik haar de juiste verhoudingen voer....  welke verhoudigen moet ik dan volgens jou aanhouden? Wat zou ik volgens jou het beste kunnen doen dan??
groetjesss
Door Martine-Tom
#2735836
[quote="Lana.LLB"]
Ja maar wat moet ik dan?! dat ze niks eet?? haar kvv laat ze staan en barf eet ze wel... ze staat zelfs te springen en te kwijlen erbij dusja....... ik probeer goed in de gaten te houden of ik haar de juiste verhoudingen voer....  welke verhoudigen moet ik dan volgens jou aanhouden? Wat zou ik volgens jou het beste kunnen doen dan??
groetjesss
[/quote]Je hebt je menu toch gepost, Lizzy heeft er toch ook naar gekeken?
Dan zou ik me niet gek laten maken hoor, dan doe je het prima!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door