Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door malinois.
#2803637
[quote="MargaS"]
Mooi dan dat ze zelf toegeven dat er slechte leveringen waren waar ik er 2x een van gehad heb. Zo'n 100kg. Heb ze destijds benaderd maar geen sjoege en ben inmiddels over op ander voer.
[/quote]
Dat laatste herken ik dus echt niet terwijl ik dus al 3 jaar t voer...overigens geloof ik je wel maar herken t dus niet... als er iets is stuur ik een sms en dezelfde avond heb ik reactie of via sms of via telefoon. Laatst verkeerde leveribg dus andere (duurdere) varianten die werden 2 dagen later al gratis omgeruild en mocht ik in de tussentijd daardoor tekort komen kon ik t gewoon voeren hoefde t niet te betalen en kreeg gewoon volle kratten terug.
Door Mr bojangles
#2810338
Ik heb ook slechte ervaringen met lotgering. In het begin deed onze hond het er super op en al zijn klachten werden minder. We zagen dat de kwaliteit van het vlees steeds slechter werd en onze hond voelde zich niet meer lekker en bleef maar aankomen ookal at hij minder als hij mocht. We zijn overgestapt op ander vers vlees en alles gaat nu weer goed. Naar wat ik gehoord heb heeft lotgering het te druk en kunnen ze door de drukte de kwaliteit van het vlees niet meer goed houden. Wel jammer
Door Twister
#2811377
[quote="Mr bojangles"]
Ik heb ook slechte ervaringen met lotgering. In het begin deed onze hond het er super op en al zijn klachten werden minder. We zagen dat de kwaliteit van het vlees steeds slechter werd en onze hond voelde zich niet meer lekker en bleef maar aankomen ookal at hij minder als hij mocht. We zijn overgestapt op ander vers vlees en alles gaat nu weer goed. Naar wat ik gehoord heb heeft lotgering het te druk en kunnen ze door de drukte de kwaliteit van het vlees niet meer goed houden. Wel jammer
[/quote]

Hoe lang duurde het voor je verbetering merkte? Hier was ik ook niet meer tevreden over de Lotgering en voer nu sinds een paar weken andere merken. Merk al wel verbetering, maar nog op alle vlakken (zoals ik het graag zou zien).
Door Mr bojangles
#2811409
[quote="Twister"]
Hoe lang duurde het voor je verbetering merkte? Hier was ik ook niet meer tevreden over de Lotgering en voer nu sinds een paar weken andere merken. Merk al wel verbetering, maar nog op alle vlakken (zoals ik het graag zou zien).
[/quote]

Het heb hier zeker 4 maanden tot 6 maanden geduurd voordat hij echt weer helemaal de oude was, echt weer goede ontlasting, lichaamsbouw weer goed en helemaal geen gezondheids problemen meer:)
Door Twister
#2812063
[quote="Mr bojangles"]
Het heb hier zeker 4 maanden tot 6 maanden geduurd voordat hij echt weer helemaal de oude was, echt weer goede ontlasting, lichaamsbouw weer goed en helemaal geen gezondheids problemen meer:)
[/quote]

Dank je wel, het was te verwachten dat het een hele tijd zou duren. We zetten dit dus gewoon door ;)
Door Mr bojangles
#2812407
[quote="Twister"]
Dank je wel, het was te verwachten dat het een hele tijd zou duren. We zetten dit dus gewoon door ;)
[/quote]

Succes:) mocht je meer willen weten, stuur me maar een berichie. Aangezien wij een behoorlijke molen aan ellende hebben gehad kunnen we jou ook misschien wel verder helpen:)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2960667
Jezus weer gezeur over lotgering 1 keer is er wat verkeerd gegaan en gelijk is het niet goed
Beetje naief, er zijn zoveel fabrikanten waar het wel is misgaat
Nogmaals ik voer het al 9 jaar en 1 keer was verleden jaar zomer was het niet goed
Maar verder goed geregeld daarna nooit meer
Ik heb nu nog 1 hond erop staan omdat barf niet goed gaat en hij vind het ook niet echt lekker
Maar ik vind ook als er dan klachten zijn bij wat voor bedrijf ook bel of mail ze dan
Das wel zo eerlijk
Zo dat moest ik effe kwijt
Zoveelste topic hier over
Door Martine-Tom
#2960670
[quote="kiara"]
Jezus weer gezeur over lotgering 1 keer is er wat verkeerd gegaan en gelijk is het niet goed
Beetje naief, er zijn zoveel fabrikanten waar het wel is misgaat
Nogmaals ik voer het al 9 jaar en 1 keer was verleden jaar zomer was het niet goed
Maar verder goed geregeld daarna nooit meer
Ik heb nu nog 1 hond erop staan omdat barf niet goed gaat en hij vind het ook niet echt lekker
Maar ik vind ook als er dan klachten zijn bij wat voor bedrijf ook bel of mail ze dan
Das wel zo eerlijk
Zo dat moest ik effe kwijt
Zoveelste topic hier over
[/quote]Chill, dit is een oud topic ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2960678
[quote="Martine-Tom"]
Chill, dit is een oud topic ;)
[/quote]

Dat bedoel ik altijd dat eeuwige gezeur over lotgering
Word het zat , is nu niks mis mee prima vlees / prijs verhouding
En we kunnen niet allemaal 3 à 4€ de kilo betalen toch
Klaar wat mij betreft
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2960680
[quote="kiara"]
Dat bedoel ik altijd dat eeuwige gezeur over lotgering
Word het zat , is nu niks mis mee prima vlees / prijs verhouding
En we kunnen niet allemaal 3 à 4€ de kilo betalen toch
Klaar wat mij betreft
[/quote]

Dat maak jij dus niet uit of iets klaar is. Iemand reageert op een ouder topic, niet eens negatief en dan hoef jij niet zo uit je stekker te gaan. En als iemand al negatief zou reageren is het niet aan jou om te bepalen of dat mag. Heb van jou ondertussen ook al postings gelezen dan je er toch niet zo'n glashard vertrouwen in had dan een paar maanden ervoor. Maakt niet uit, maar ga dan niet lzitten flippen als een ander wat zegt.
Door Martine-Tom
#2960681
[quote="kiara"]
Dat bedoel ik altijd dat eeuwige gezeur over lotgering
Word het zat , is nu niks mis mee prima vlees / prijs verhouding
En we kunnen niet allemaal 3 à 4€ de kilo betalen toch
Klaar wat mij betreft
[/quote]Dat zal altijd blijven, maar als jij het goed voer vind en je honden doen het er goed op is het toch goed?  :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2960684
Nou alleen de border eet het nu de andere deden het er ook goed op hoor maar vind barf leuker
Ben beetje verslaafd geworden  :biggrin2:

Ps. heb je nog Pb gestuurd
Door keetje
#2960799
[quote="Claudia_"]
Oh jee, ik heb net Lotgering besteld :P

moet zeggen dat het er wel mooi uit ziet hoor, mooi rood  ook
[/quote]

Hoezo gezeur?? Bovenstaand is toch een erg positief bericht? Het is ook nooit goed he?  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door