Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2643528
[quote="creamon"]
;) ik houd het eerst maar even bij de supermarkt en kijken hoe Raja er op reageert.
Ben je op zoek naar iemand die mee bestelt?
Misschien dat het dan in de toekomst kan.  :)
[/quote]

We hebben net voor een maand voorraad gekocht (60 bakjes).
Daarna willen we wat anders es proberen voor de verandering  :)
#2645097
>:( DISCRIMINATIE, prijs discriminatie, bij winkels intern  >:(  Ik wist niet dat dat plaatsvond in NL dat de winkelketen in verschillende delen in het land verschillende prijzen hanteren.
In het noorden kost het minimaal 1.62 per kg. Ik heb nog enige pakjes liggen, maar ga over naar een andere merk (Lotgering) want daar zit wel bot in en de prijs is een beetje lager dan Smuldier. Van Smuldier glanst de vacht van de hond niet. De ontlasting is ook niet stevig.. maar elk hond is anders.
#2646798
[quote="hannabelgje"]
Ik betaalde laatst ineens een stuk meer voor smuldier compleet bij de c1000, ik betaalde altijd 48 of 46 cent en nu ineens 78 cent. Hoeveel betalen jullie nu?
[/quote]
Zojuist 1 pakje Smuldier Compleet Pens € 0.85 bij de C1000 >:(
Kocht het vroeger altijd in combi met de gewone complete variant en de kip maar daar kon mijn hondje niet meer tegen. Nu maar even de pens kijken of dat wel nog wil. Ze at het vroeger altijd graag. Volgens mij betaalde ik toen de helft minder zowat per pakje :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door