Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tiesto en Zack
#2537715
Ik zag op voerwijzer een nieuwe kvv TamRo. Iemand daar al bekend mee? Schijnt van Bill Tammenga te zijn. Wel iets andere verhoudingen 60% vlees, 25% bot en 15% orgaan..scherper geprijsd als Tammenga en in de complete variant zitten 6 diersoorten.

groetjes Sandra
Door kimber
#2537794
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Ik kreeg gisteren een mailtje het verkooppunt waar ik Tammenga haal dat zij binnenkort ook een ander merk vlees erbij gaat introduceren een wat goedkopere soort maar kwalitatief ook goed.
De merknaam zou ze me nog laten weten ik vermoed na het lezen van jouw reaktie dat het om TamRo zal gaan.

Ik hou dit topic dus in de gaten ;)
Ben heel benieuwd naar de ervaringen.
Door Roosj
#2538546
TamRo is net een paar dagen op de markt. Zo veel ervaring kan er dus ngo niet zijn ;)

De analyse van de kalkoen versie is wel ineens veranderd, wat wel opvallend was zo vroeg in de introductie.

Op dit moment is er slechts 1 verkooppunt.
Door kimber
#2538749
[quote="Roosj"]
TamRo is net een paar dagen op de markt. Zo veel ervaring kan er dus ngo niet zijn ;)

De analyse van de kalkoen versie is wel ineens veranderd, wat wel opvallend was zo vroeg in de introductie.

Op dit moment is er slechts 1 verkooppunt.
[/quote]


Misschien dat er binnenkort wel een paar ervaringen komen?!
Door Roosj
#2538777
Ik bedoelde het niet rot hoor ;)

Alaska heeft ook een nieuwe versie: Paard-eend.

Caroba gaat met een eigen (goedkoop) merk komen.

Er is dus heel wat opkomst ;)

Zie inmiddels dat er een nieuwe reactie is. Het verkooppunt: just-nature.nl
Bij Tamro zelf kun je ook bestellen, maar dat moet dan met 100 kilo per keer en dan krijg je 7,50 euro bezorgkosten.
Door kimber
#2538801
[quote="Roosj"]
Ik bedoelde het niet rot hoor ;)

Alaska heeft ook een nieuwe versie: Paard-eend.

Caroba gaat met een eigen (goedkoop) merk komen.

Er is dus heel wat opkomst ;)

Zie inmiddels dat er een nieuwe reactie is. Het verkooppunt: just-nature.nl
Bij Tamro zelf kun je ook bestellen, maar dat moet dan met 100 kilo per keer en dan krijg je 7,50 euro bezorgkosten.
[/quote]


Hoi Roosj,

Weet ik  :)
Wat goed om te lezen dat Caroba ook met een eigen merk gaat komen!
En de nieuwe smaak van Alaska kende ik ook nog niet, ik zal binnenkort eens informeren bij de winkel waar ik Alaska haal of ze hem al hebben.

Wel fijn dat er weer het een en ander in opkomst is!
Door nike
#2546913
Analyses Tamro. Is het iemand al opgevallen dat alle mixen van Tamro eend bevatten als calcium bron en dat daar 25% van in zou moeten zitten. Dan vraag ik me af even met uitzondering van de kalkoenmix hoe het mogelijk is dat alle mixen boven de 1 zitten in calcium en de rund maar 0,35 heeft aan calcium. Daarnaast is het ook raar dat de rundmix en paardmix wel erg veel lijken op de analyses van een ander merk. Terwijl het product geheel anders is opgebouwd
Door Roosj
#2546935
[quote="nike"]
Analyses Tamro. Is het iemand al opgevallen dat alle mixen van Tamro eend bevatten als calcium bron en dat daar 25% van in zou moeten zitten. Dan vraag ik me af even met uitzondering van de kalkoenmix hoe het mogelijk is dat alle mixen boven de 1 zitten in calcium en de rund maar 0,35 heeft aan calcium. Daarnaast is het ook raar dat de rundmix en paardmix wel erg veel lijken op de analyses van een ander merk. Terwijl het product geheel anders is opgebouwd
[/quote]

Het was mij inderdaad ook al opgevallen en anderen ook..
Door Elizaw
#2550313
[quote="kimber"]
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Ik kreeg gisteren een mailtje het verkooppunt waar ik Tammenga haal dat zij binnenkort ook een ander merk vlees erbij gaat introduceren een wat goedkopere soort maar kwalitatief ook goed.
De merknaam zou ze me nog laten weten ik vermoed na het lezen van jouw reaktie dat het om TamRo zal gaan.

Ik hou dit topic dus in de gaten ;)
Ben heel benieuwd naar de ervaringen.
[/quote]

Misschien dat je verkooppunt de nieuwe lijn van Tammenga zelf bedoeld ;-)
De Spykie maaltijden is de tweede lijn van Tammenga Diervoeders.
De verhouding van de maaltijden is: 60 % vlees, 20 % orgaan en 20 % bot.
De enkelvoudige mixen zijn 100 % het betreffende diersoort.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door