Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door keltje
#2511645
Hmm de website die ik heb gevonden is maar groothandels, dus nu heb ik nog steeds alleen maar Tinlo :'(
Weet niemand een adres of website die een beetje bij mij in de buurt zitten (tilburg). Als ik op de websites kijk die in dit topic zijn vernoemd bezorgen ze niet in mijn regio... Dus dat is een beetje het probleem.

Pens waar kan ik dat kopen? is dat er ook van smuldier bij de supermarkt bijvoorbeeld? want daar verkopen ze dat wel en Rodi dacht ik.
Door keltje
#2511823
[quote="nike"]
tilburg
petsplace aan de westermarkt heeft KVV
jumper aan de nieuwstraat heeft KVV

Misschien online bestellen bij lupa-diervoeding te budel
www.lupa-diervoeding.nl
[/quote]

ik haal mn  kvv dus bij de dierenwinkel op de westermakrt daarhebben ze alleen Tinlo.
zal is kijken bij de andere,.dank je wel in ieder geval:)
Door keltje
#2512049
[quote="M@rina"]
www.versvoer.nl
www.hondenvoer-natuurlijk.nl
www.hetbestevoormijnhond..nl

bezorgen allemaal in brabant...  waar heb je vandaan dat ze niet bij jou bezorgen?
[/quote]

Ik had een aantal site gevonden die niet bezorgde in mijn regio of dat ik bij een afname van minimaal 50kilo pas kon bestellen. M'n hondje eet bij lange na niet zoveel dus dat kan dan ook niet.

Maar bedankt voor je reactie zal is gaan kijken,! :)
Door M@rina
#2512067
[quote="keltje"]
Ik had een aantal site gevonden die niet bezorgde in mijn regio of dat ik bij een afname van minimaal 50kilo pas kon bestellen. M'n hondje eet bij lange na niet zoveel dus dat kan dan ook niet.

Maar bedankt voor je reactie zal is gaan kijken,! :)
[/quote]

Nee hoor genoemde websites bezorgen allemaal aan huis, alleen hoe minder je besteld hoe hoger de bezorgkosten zijn vaak is ook de afstand bepalend voor hoe hoog de bezorgkosten zijn.

@Martine-tom, caroba had ik ook al aangegeven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door