Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door cliff
#6632
Ik vind inderdaad dat de kwaliteit van Bibi de laatste maanden sterk achteruit is gegaan, het stinkt en je moet er verschrikkelijk veel van geven. Ik ben overgestsapt op Carnibest. Dit bevalt veel beter.
Door margreet
#6633
Ik heb niet de ervaring dat ik meer moet voeren de laatste maanden in vergelijking met daarvoor en stinken is voor iedereen een andere beleving.
Uiteraard stinkt pens maar dat doet het van ieder merk.
Iedereen moet uiteraard zelf weten wat hij voert maar bij mij zijn ze mog iedere dag blij met hun bibi.
En tenslotte ben ik dan weer blij omdat hun blij zijn ;D ;D ;D
Door Nelly
#6634
Ik vind inderdaad dat de kwaliteit van Bibi de laatste maanden sterk achteruit is gegaan, het stinkt en je moet er verschrikkelijk veel van geven. Ik ben overgestsapt op Carnibest. Dit bevalt veel beter.
???Stinken ??? Kan ik niet zeggen hoor, je ruikt gewoon eerlijk vlees, en ja, dat ruikt nu eenmaal wat weeïg. Vind ook niet dat je er erg veel van moet geven, Ashley (42kg) krijgt 800 gr. + ca. 150 gr. fyto, en Angel (30kg) krijgt 700 gr. +ca. 100 gr. fyto per dag. Ashley krijgt relatief gezien wat minder omdat hij spondylose heeft en dus echt mager moet blijven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door