Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#846799
Mack is nu ook al ruim een week aan de race, ik heb het vermoeden dat in deze partij Smul compleet pens-Vlees iets meer orgaan zit.
Dus ik ga nu maar weer eens Energique nr 4 geven!
Meestal is het hierna over.
De Vlees compleet versie is trouwens nog nergens in de supermarkten te krijgen.
Tenminste volgens Meneer Mulder.
Dus als je hem wil hebben zul je het moeten halen rechtstreeks denk ik!
;)
#846988
[quote="roksefloks"]
Vorige week heb ik smuldier vleescompleet bij de Jumbo gekocht. Ik heb het overigens nog niet gegeven. ???
[/quote]

Nou dat is wel goed nieuws!
Ga ook van de week even langs de Jumbo

Ik geef zelf de pens compleet versie en mijn  honden hebben geen last van diarree.
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 26 okt 2007, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
#847214
[quote="Klazien"]
Het kan toeval zijn, maar onze honden (3) zijn al twee keer aan de race geweest na Smuldier compleet. Wij geven het voorlopig maar even niet :-\
[/quote]

Ik denk dat ik maar even stop met de zoektocht. ;)
Door Lesley
#847455
Smuldier compleet geef ik wel aan mijn katten ,die hebben totaal nergens last van,mijn hond krijgt geen smuldier alleen stukken vlees en is ook nooit aan de sch**t  :biggrin2: ik haal het bij de plaatselijke supermarkt DEEN en betaal ook 49 cent  ;)
#851939
[quote="Mieke L."]
Ik heb voor het eerst Smuldier compleet vlees gegeven. (gekocht bij de Jumbo voor 59 ct). De hondjes vonden het heerlijk. (nu even kijken hoe ze er op reageren qua ontlasting).
[/quote]

Is het de vlees compleet of de pens/vlees compleet,die je gekocht heb,want ik heb nml zaterdag ook smuldier gekocht bij de jumbo,maar die hadden alleen de pens/vlees compleet(donkergroene verpakking)
#852659
[quote="Mieke L."]
Het is de vleescompleet (rode verpakking)
Ik moet zeggen net met het uitlaten hebben ze beide een mooie drol gelegd.
Dus tot zover bevalt het goed 8)
[/quote]

Dus die ligt nu dan eindelijk in de winkel.
Das mooi
Altijn handig om te weten
Laatst gewijzigd door judith1967 op ma 05 nov 2007, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door