[quote="malinois."]
Maar dat is dan toch ook prima, ik lees en hoor voornl juist goede dingen naast mn eigen ervaring dus ik sta er anders in.
Dat bereikbaar zijn vraag ik me dan af hoe men t probeert tot nu toe 2 x een "probleem" gehad. De 1e x een verkeerde leverdatum de enige waarop ik niet kon. Sms gestuurd zelfde dag nieuwe leverdatum. Afgelopen week verkeerde varianten ontvangen weer sms gestuurd. Zelfde avond teruggebeld door Tim. Werd direct kosteloos omgeruild dezelfde week. Mocht ik niet meer genoeg hebben hierdoor mocht ik gratis de geleverde variant gebruiken tot de juiste er was. Ik zal dan wel raar zijn maar ik vind dit dus prima en zeer snelle reacties.
Ps. Werd eind vorige week nog netjes teruggebeld of alles naar wens opgelost was.
Koelauto's tja alles is hier altijd stijf bevroren zowel begin als eind route.
[/quote]
Iedereen mag het ook gewoon zelf weten natuurlijk. Om terug te komen op mijn voorbeeld, wij deden jaren lang boodschappen bij de aldi, ook na het yoghurt incident. Was verder prima. Tot er uit eindelijk wel wat meer dingen aan de hand waren, en nu gaan we naar de lidl. Ook prima. Ik veroordeel de mensen niet die naar de aldi gaan, maar ik kan me de klachten over de aldi wel heel goed voorstellen.
Wat betreft koelauto's, naar mijn idee is het verplicht dat als je bedrijfsmatig vlees vervoert, dit dan gekoeld moet zijn. Ik doe gerust mee aan lijntjes door heel nederland waarbij dat niet gebeurd. Maar daar is de prijs dan ook naar.
Als je bij een bedrijf besteld moet het gewoon zo gaan zoals het hoort.