Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door eelke
#2748992
[quote="malinois."]
Maar dat is dan toch ook prima, ik lees en hoor voornl juist goede dingen naast mn eigen ervaring dus ik sta er anders in.
Dat bereikbaar zijn vraag ik me dan af hoe men t probeert tot nu toe 2 x een "probleem" gehad. De 1e x een verkeerde leverdatum de enige waarop ik niet kon. Sms gestuurd zelfde dag nieuwe leverdatum. Afgelopen week verkeerde varianten ontvangen weer sms gestuurd. Zelfde avond teruggebeld door Tim. Werd direct kosteloos omgeruild dezelfde week. Mocht ik niet meer genoeg hebben hierdoor mocht ik gratis de geleverde variant gebruiken tot de juiste er was. Ik zal dan wel raar zijn maar ik vind dit dus prima en zeer snelle reacties.
Ps. Werd eind vorige week nog netjes teruggebeld of alles naar wens opgelost was.
Koelauto's tja alles is hier altijd stijf bevroren zowel begin als eind route.
[/quote]

Iedereen mag het ook gewoon zelf weten natuurlijk. Om terug te komen op mijn voorbeeld, wij deden jaren lang boodschappen bij de aldi, ook na het yoghurt incident. Was verder prima. Tot er uit eindelijk wel wat meer dingen aan de hand waren, en nu gaan we naar de lidl. Ook prima. Ik veroordeel de mensen niet die naar de aldi gaan, maar ik kan me de klachten over de aldi wel heel goed voorstellen.

Wat betreft koelauto's, naar mijn idee is het verplicht dat als je bedrijfsmatig vlees vervoert, dit dan gekoeld moet zijn. Ik doe gerust mee aan lijntjes door heel nederland waarbij dat niet gebeurd. Maar daar is de prijs dan ook naar.
Als je bij een bedrijf besteld moet het gewoon zo gaan zoals het hoort.
Door malinois.
#2749008
[quote="labranwk"]
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... torder=asc -> nog een ervaring met Lotgering...
[/quote]

Maar hoe vaak zullen mensen goede ervaringen noteren? Dat is hetzelfde als een anti vlees da die zo vaak honden zien die t zo slecht doen op vers/kvv. Die waar t goed gaat zien ze niet en dat zijn er vele malen meer ;)
Ik ga toch niet maandelijks een topic openen hoe tevreden ik erover ben....
Door kimber
#2749010
Voor mij is het het totaal plaatje waarom ik geen Lotgering meer wil.
Als ik zo onbehoorlijk te woord wordt gestaan aan de telefoon door Lotgering (Tim Lotgering zelf) dan vind ik dat al heel vervelend.
Ik vind het heel normaal om even te informeren of het vlees dat ik wil komen halen wel op voorraad is, als ik dan te woord wordt gestaan met; nou ik neem de telefoon een keer op en daarna gooi ik hem in een hoek... :o zo ga je toch niet met je klanten om?
Lijkt me toch heel normaal dat mensen bellen met vragen?!!

De kwaliteit van het vlees dat ik had was de laatste tijd ver te zoeken, het leek meer op een gekookte massa echt grijs van kleur en het stonk, als ik het met een vork uit elkaar probeerde te halen zag ik een soort draden trekkende vieze substantie wat in de verste verte niets van vlees meer weg had.
De totaalversie van Lam, Rund en Kip zat duidelijk vis in dit stonk echt giga!

Bovendien vind ik het echt verre van proffesioneel dat Tim Lotgering mij verhalen uit de doeken gaat doen over twee dierenartsen die hem een zaak hadden aangespannen!
Van een dierenarts had hij zelfs het telefoonnummer opgenoemd :-\

Tuurlijk het gaat om het vlees dat is voor mij het belangrijkste maar alles bij elkaar maakt wel een totaalplaatje.

Fijn als er mensen wel blij mee zijn maar heb er dan ook begrip voor dat er mensen zijn die er niet blij (meer) mee zijn.
Daar is toch een forum ook voor om ervaringen te delen?
Door malinois.
#2749012
[quote="eelke"]
Iedereen mag het ook gewoon zelf weten natuurlijk. Om terug te komen op mijn voorbeeld, wij deden jaren lang boodschappen bij de aldi, ook na het yoghurt incident. Was verder prima. Tot er uit eindelijk wel wat meer dingen aan de hand waren, en nu gaan we naar de lidl. Ook prima. Ik veroordeel de mensen niet die naar de aldi gaan, maar ik kan me de klachten over de aldi wel heel goed voorstellen.

Wat betreft koelauto's, naar mijn idee is het verplicht dat als je bedrijfsmatig vlees vervoert, dit dan gekoeld moet zijn. Ik doe gerust mee aan lijntjes door heel nederland waarbij dat niet gebeurd. Maar daar is de prijs dan ook naar.
Als je bij een bedrijf besteld moet het gewoon zo gaan zoals het hoort.
[/quote]

Ik heb nog nooit met koelauto bezorgt gekregen ook met andere leveranciers niet.... als t de prijs zo zou verhogen heeft t voor mij totaal geen toegevoegde waarde ook.
Door Martine-Tom
#2749017
[quote="malinois."]
Ik heb nog nooit met koelauto bezorgt gekregen ook met andere leveranciers niet.... als t de prijs zo zou verhogen heeft t voor mij totaal geen toegevoegde waarde ook.
[/quote]Ik bestel bij Caroba, Versvoer en Dego en alles komt met vrieswagens...1 keer was de koelwagen van versvoer kapot en kwam ze met de personen auto, excuses erbij en korting en als het niet goed was kon ik het allemaal wisselen.
Zat in koelboxen en piepschuimen boxen en was nog stijf bevroren, omdat ik deze leverancier goed ken en weet dat eventuele klachten idd goed opgelost worden was het voor mij geen probleem voor deze ene keer  :)
Lijntjes vind ik wat anders, ik bestel niet via lijntjes maar dat zijn prive mensen, als ik via een bedrijf bestel wil ik dat het via de regels gebeurd.
Door Petra
#2749036
[quote="malinois."]
Ik heb nog nooit met koelauto bezorgt gekregen ook met andere leveranciers niet.... als t de prijs zo zou verhogen heeft t voor mij totaal geen toegevoegde waarde ook.
[/quote]
Het gaat mij puur om het vlees,ik vind het plakkerig en ik vind het er minder goed uitzien dan ander kvv,de wildversie zou ik zeker eens willen proberen.Bibi en Carnibest vind ik er mooi uitzien en daar zijn andere mensen weer niet wild van ;DNaturis vind ik van mindere kwaliteit dan bibi maar daar was ik ook tevreden over.Ik wissel kvv af en daardoor ga je verschillen zien.
Maar nu ben ik weer terug bij af en ga weer fijn samenstellen :D
Door labranwk
#2749111
[quote="malinois."]
Maar hoe vaak zullen mensen goede ervaringen noteren? Dat is hetzelfde als een anti vlees da die zo vaak honden zien die t zo slecht doen op vers/kvv. Die waar t goed gaat zien ze niet en dat zijn er vele malen meer ;)
Ik ga toch niet maandelijks een topic openen hoe tevreden ik erover ben....
[/quote]
Dus? Omdat er legio klachten zijn moeten we dat vooral niet serieus nemen? Als men over mijn producten klachten zou hebben, zou ik dat willen weten. Zo verstuur ik boeken via bol.com. Iedereen kan hier vrij recensies op uiten. 1x bleek een product niet te zijn aangekomen en ben ik gelijk in de telefoon gesprongen, toen ik ervan op de hoogte werd gebracht en hebben we het opgelost. Dat is de enige klacht van de plus minus 500 klanten dit jaar... Bij Lotgering is er dus klaarblijkelijk overal op internet klachten te vinden over service van een klacht en het product an sich... geeft toch te denken  8)
Door fransbulletje
#2749187
Vraag me ook af wat er gebeurt met het vlees wat ontdooit is en door klanten /verkooppunten retour gegeven wordt.
Wordt dat vernietigd of.....weer ingevroren en de volgende dag op route weer meegenomen  :-X
ALS dat laatste gebeurt en het wordt dan wel bevroren geleverd heeft niemand in de gaten dat het al een dag eerder de hele dag in een ongekoelde auto heeft gelegen  :o
Door malinois.
#2749190
[quote="fransbulletje"]
Vraag me ook af wat er gebeurt met het vlees wat ontdooit is en door klanten /verkooppunten retour gegeven wordt.
Wordt dat vernietigd of.....weer ingevroren en de volgende dag op route weer meegenomen  :-X
ALS dat laatste gebeurt en het wordt dan wel bevroren geleverd heeft niemand in de gaten dat het al een dag eerder de hele dag in een ongekoelde auto heeft gelegen  :o
[/quote]

Weet je wel hoe vaak het vlees dat wij eten wel niet ontdooit wordt er weer ingevroren... in ieder geval vaker dan jij denkt waarschijnlijk ;-)
Door keetje
#2749191
Heb mee zitten lezen en tot nu toe nog geen reactie gegeven omdat ik nooit Lotgering gegeven heb.
Maar wat ik wel weet dat als iets bij mij niet bevroren aankomt het linea recta mee retour gaat. Ik hoef het niet, maakt niet uit of ik de eerste of de laatste op de route ben. Ik wil bevroren vlees.
Een leverancier die zonder vries/koelwagen door het land rijdt is dus voor mij een no go. Ik vraag me trouwens af of dat wel mag.
Door malinois.
#2749208
kimber schreef:
Daar is toch een forum ook voor om ervaringen te delen?
jazeker, en dat doen we ook toch? Maar mag je dan geen tegengas geven in een topic tegen een bepaald merk kvv omdat je andere ervaringen hebt en om je heen ziet?
En dan wordt er door een enkeling (lees:enkeling want over het algemeen is er niks mis met deze discussies, ik lees het graag) zo ongeveer geprobeerd je een schuldgevoel aan te praten omdat je goedkopere kvv voert (http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,113588.msg1.html#msg1):
ben benieuwd hoe het met de honden gaat over een paar jaar , die "slechte" kvv eten .....
hoe zullen de tekorten uitwerkingen hebben op de hond....
dan zul je de brokken mensen horen met "zie je wel ......"
de zogenaamde geweldige en goedkope (comerciele) zooi , ........... zullen  straks de goede kvv`s nekken 
En daar kan ik dan weer erg weinig mee... onderbouw het dan met bewijzen.
Nogmaals iedereen moet voeren waar hij/zij zich goed bij voelt en waar de hond het goed op doet en ja dit kan imo prima een goedkopere kvv zijn.
Door kimber
#2749221
[quote="1eboa"]
Als je iets niet goed vindt, geef je het niet meer en je kunt dan wel of niet overleggen met de fabrikant.
We leven in een vrij land  ;), je mag iets goed of slecht vinden.
Ik hoop dat deze topic nu een keer sluit!
[/quote]

Ik doelde eigenlijk op deze laatste zin.
Als zo'n topic gesloten word kan niemand zijn mening of ervaring meer geven.
Door fransbulletje
#2749250
[quote="malinois."]
Weet je wel hoe vaak het vlees dat wij eten wel niet ontdooit wordt er weer ingevroren... in ieder geval vaker dan jij denkt waarschijnlijk ;-)
[/quote]

Ik heb Lotgering 1x mogen zien, vond het een smerig goedje maar dat is zoals IK het zie.
Bij mij gaat zoiets de kliko in en wordt never en nooit aan mijn honden gevoerd.
Het is net zoals al eerder gezegd werd wat voor de één goed en acceptabel is , is dat voor de ander niet.
En eerlijk gezegd past dat ook bij de prijs, voor nog geen 2 euro de kilo mag je ook niet meer verwachten.
Maar een bedrijf wat zijn vlees vervoerd in ongekoelde wagens dat vind ik niet kunnen maar ook daar speelt de prijs een rol.

En ons eigen vlees komt bij een biologische slager vandaan en is gewoon vers daar heb ik alle vertrouwen in.
Mocht er iets uit de vriezer komen wordt dat keurig vermeld  :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2749359
als we alles zouden moeten uitzoeken wat wij en onze dieren eten nam je zelf niks meer en durf je het ook niet aan je dieren te geven,wat dacht je als je is gaat uiteten,dan weet je ook niet wat er allemaal mee gebeurd is en waar het vandaan komt. en dat geld ook voor alle soorten kvv, en wat voor soort vers vlees je ook koopt,ook barf producten kan ook wel div keren ingevroren zijn.
Nee als je je hier in gaat verdiepen lust je niks meer,en koop je ook niks meer,dan ga je accuut zelf slachtdieren houden,
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door