Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2748627
[quote="Ruisje"]
Een beetje jubelen mag toch wel...?
Afgelopen week heb ik dus het grootste gedeelte van mijn krat Lotgering aan de kliko gevoerd. Ik wissel merken af dus de honden zouden niet 1-2-3 op droog brood komen te staan. En nou heb ik vanavond via FB om 20:00u 10 kilo barfmenu (tinlo) gewonnen.  :D
[/quote]

Als we gaan jubelen krijg je een ban  :biggrin2:

Gefeliciteerd met je prijs  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2748630
[quote="Ruisje"]
Een beetje jubelen mag toch wel...? 
Afgelopen week heb ik dus het grootste gedeelte van mijn krat Lotgering aan de kliko gevoerd. Ik wissel merken af dus de honden zouden niet 1-2-3 op droog brood komen te staan. En nou heb ik vanavond via FB om 20:00u 10 kilo barfmenu (tinlo) gewonnen.  :D
[/quote]

En ik zit nog in je handtekening te zoeken wie dan kliko is  :doh:
Door malinois.
#2748710
[quote="Ruisje"]
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben jaren tevreden geweest over Lotgering. Maar toen dat niet meer zo was, kreeg ik als antwoord dat er niks mis mee was. Dat het stinkt vinden de honden lekker en het door-en-door bruin/grijze maakt ook niets uit - in de natuur eten ze ook verrot vlees. Sorry, maar dan ben ik er klaar mee!!
Het is ook geen incidenteel geval, en er wordt in veel gevallen niets aan gedaan. Als klagen bij de leverancier niet helpt dan vind ik dat hier gezegd mag worden hoe de vork in de steel zit.
[/quote]
Als t niet incidenteel is hoe verklaar je dan dat oa ik en vele clubgenoten en medeforummers van een ander groot forum in al die jaren er nog nooit last van hebben gehad. Zo weinig is t toch niet 5 a 6 kratten per maand alleen ik al dus de meesten die ik ken bestellen ook ongeveer deze hoeveelheid of meer. Dus als t standaard zou zijn had ik t ook moeten krijgen. Dus ik vind t wel degelijk dus incidenteel.
Door labranwk
#2748736
[quote="malinois."]
Als t niet incidenteel is hoe verklaar je dan dat oa ik en vele clubgenoten en medeforummers van een ander groot forum in al die jaren er nog nooit last van hebben gehad. Zo weinig is t toch niet 5 a 6 kratten per maand alleen ik al dus de meesten die ik ken bestellen ook ongeveer deze hoeveelheid of meer. Dus als t standaard zou zijn had ik t ook moeten krijgen. Dus ik vind t wel degelijk dus incidenteel.
[/quote]
Ander referentiekader misschien? Allicht is wat jij er prima uit vindt zien, iets wat ik dus niet te voeren vind... wil niet zeggen dat 1 van ons het wel of niet juist heeft, dat wil zeggen dat ik er moeite mee heb als het eruit ziet als behanglijm en voert als kauwgom (ik kwam er met een vork niet eens doorheen). Een vriendin van me waar ik het van kreeg is wel uitermate tevreden en voert dit dus ook. In diezelfde hoedanigheid zou ik het dus niet meer voeren... ieder zn eigen standaard  ;)
Door Martine-Tom
#2748757
[quote="labranwk"]
Ander referentiekader misschien? Allicht is wat jij er prima uit vindt zien, iets wat ik dus niet te voeren vind... wil niet zeggen dat 1 van ons het wel of niet juist heeft, dat wil zeggen dat ik er moeite mee heb als het eruit ziet als behanglijm en voert als kauwgom (ik kwam er met een vork niet eens doorheen). Een vriendin van me waar ik het van kreeg is wel uitermate tevreden en voert dit dus ook. In diezelfde hoedanigheid zou ik het dus niet meer voeren... ieder zn eigen standaard  ;)
[/quote]Dat dus, ik denk dat de gemiddelde standaard hier op BP vrij hoog ligt. Zelf heb ik wel eens een levering Darf gehad die gewoon slecht was. Tussenleverancier wilde het niet oplossen, toen Darf zelf gebeld, ze zouden het oplossen maar puntje bij paaltje hebben ze niks gedaan. Bij beiden zal ik niks meer bestellen.
Als ik hoor hoe er bij Lotgering met klachten om gegaan word...dan zal je mij daar ook niet zien bestellen...
Door malinois.
#2748779
[quote="labranwk"]
Ander referentiekader misschien? Allicht is wat jij er prima uit vindt zien, iets wat ik dus niet te voeren vind... wil niet zeggen dat 1 van ons het wel of niet juist heeft, dat wil zeggen dat ik er moeite mee heb als het eruit ziet als behanglijm en voert als kauwgom (ik kwam er met een vork niet eens doorheen). Een vriendin van me waar ik het van kreeg is wel uitermate tevreden en voert dit dus ook. In diezelfde hoedanigheid zou ik het dus niet meer voeren... ieder zn eigen standaard  ;)
[/quote]

Maar zoiets hoe jij t beschrijft heb ik gewoon nog nooit gehad. Ik verdeel alles met mn blote handen dus zou dat dan toch moeten merken lijkt me;-)
Het valt gewoon uit elkaar als ik t uit t pak haal...
Door eelke
#2748780
[quote="malinois."]
Maar zoiets hoe jij t beschrijft heb ik gewoon nog nooit gehad. Ik verdeel alles met mn blote handen dus zou dat dan toch moeten merken lijkt me;-)
Het valt gewoon uit elkaar als ik t uit t pak haal...
[/quote]

Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat er een slechte batch is geweest die gewoon verkocht geweest is. Een aantal zullen wel wat van die batch gekregen hebben, anderen weer niet. Geluk en pech enzo.
Ook al is het gros misshien, gewoon oke van kwaliteit, het blijft een slechte zaak dat die batch gewoon verkocht is. Dat zegt dan behoorlijk wat over de kwaliteit van 'het bedrijf lotgering' en niet zo veel over het product wat jij dan gehad hebt.

(vergelijk het met de yoghurt die 2 weken over de datum in het schap van de aldi stond. Zegt meer over de aldi, dan over de yoghurt, want de yoghurt die juist van datum is is gewoon prima yoghurt. Maar yoghurt van 2 weken over de datum in het schap hebben staan, blijft een slechte zaak, en dat zegt dan weer wat over de aldi zelf.)
Door Martine-Tom
#2748902
[quote="malinois."]
Dat is dan toch een incident... ?
[/quote]Ja en nee, ja het is een incident dat het een slechte batch was, het feit dat het toch "in de schappen" kwam zegt iets over de bedrijfsvoering en mening van Lotgering, net zoals het vervoeren in ongekoelde bussen bijvoorbeeld.
En dan kan het er nog zo mooi uitzien, als ik weet dat het bedrijf waar ik het vlees voor mijn dieren haal er zo makkelijk mee omgaat en dan ook nog eens nagenoeg onbereikbaar is bij klachten, ze niet goed afhandeld of gewoon van mening is dat het geen probleem is om rot vlees aan honden te geven, dan ben ik er persoonlijk al klaar mee, ondanks dat het vlees wat ik eventueel gekocht heb nooit slecht is geweest.
Het zijn mijn dieren en ze zijn me dusdanig dierbaar dat ik gewoon geen risico wil nemen.

Dus als ik dan dat soort dingen lees, veelvuldig...nee dan hoeft het voor mij gewoon niet.
Door Ruisje
#2748917
[quote="Martine-Tom"]
Ja en nee, ja het is een incident dat het een slechte batch was, het feit dat het toch "in de schappen" kwam zegt iets over de bedrijfsvoering en mening van Lotgering, net zoals het vervoeren in ongekoelde bussen bijvoorbeeld.
En dan kan het er nog zo mooi uitzien, als ik weet dat het bedrijf waar ik het vlees voor mijn dieren haal er zo makkelijk mee omgaat en dan ook nog eens nagenoeg onbereikbaar is bij klachten, ze niet goed afhandeld of gewoon van mening is dat het geen probleem is om rot vlees aan honden te geven, dan ben ik er persoonlijk al klaar mee, ondanks dat het vlees wat ik eventueel gekocht heb nooit slecht is geweest.
Het zijn mijn dieren en ze zijn me dusdanig dierbaar dat ik gewoon geen risico wil nemen.

Dus als ik dan dat soort dingen lees, veelvuldig...nee dan hoeft het voor mij gewoon niet.
[/quote]
De verkeerde batch was misschien een incident. Maar al het andere komt regelmatig voor, of zoals jij het schrijft, "veelvuldig". Ik ben er ook klaar mee!
Door malinois.
#2748928
Maar dat is dan toch ook prima, ik lees en hoor voornl juist goede dingen naast mn eigen ervaring dus ik sta er anders in.
Dat bereikbaar zijn vraag ik me dan af hoe men t probeert tot nu toe 2 x een "probleem" gehad. De 1e x een verkeerde leverdatum de enige waarop ik niet kon. Sms gestuurd zelfde dag nieuwe leverdatum. Afgelopen week verkeerde varianten ontvangen weer sms gestuurd. Zelfde avond teruggebeld door Tim. Werd direct kosteloos omgeruild dezelfde week. Mocht ik niet meer genoeg hebben hierdoor mocht ik gratis de geleverde variant gebruiken tot de juiste er was. Ik zal dan wel raar zijn maar ik vind dit dus prima en zeer snelle reacties.
Ps. Werd eind vorige week nog netjes teruggebeld of alles naar wens opgelost was.
Koelauto's tja alles is hier altijd stijf bevroren zowel begin als eind route.
Laatst gewijzigd door malinois. op ma 26 aug 2013, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Petra
#2748932
[quote="labranwk"]
Ander referentiekader misschien? Allicht is wat jij er prima uit vindt zien, iets wat ik dus niet te voeren vind... wil niet zeggen dat 1 van ons het wel of niet juist heeft, dat wil zeggen dat ik er moeite mee heb als het eruit ziet als behanglijm en voert als kauwgom (ik kwam er met een vork niet eens doorheen). Een vriendin van me waar ik het van kreeg is wel uitermate tevreden en voert dit dus ook. In diezelfde hoedanigheid zou ik het dus niet meer voeren... ieder zn eigen standaard  ;)
[/quote]
Dit vind ik wel een goeie,want ik kreeg lotegering van iemand van hf om het te proberen,zij is er wel tevreden over ik over de rollen die ik kreeg niet.Maar ik heb besloten dat ik gewoon weer gaat samenstellen vanmorgen bij islam centrum geweest en een zak met groenten gehaald om te pureren en ze hebben net bij hun maaltijd op...eendenekken rund/lamsgehakt orgaanvlees en groenten.Dat vinden ze ook het lekkerst ;D Ik vond het zelf alleen een beetje lastig bij Vlo maar die hebben we inmiddels ook alweer een klein jaartje dus ben ik nu wel aan zo ukkie gewend ;D kwa eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door