Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wesley
#1207803
[quote="Hitam"]
Dit is de granenversie en niet de nieuwe lijn die glutenvrij heet. Daar zit alleen rijst en wat groente in en geen granen.
[/quote] oke wat voor kleur verpakking heeft deze? ik zal der dan is opletten en vragen of die ook leverbaar is bij mijn AH
Door Suri&Bohdi
#1208370
[quote="Wesley"]
oke wat voor kleur verpakking heeft deze? ik zal der dan is opletten en vragen of die ook leverbaar is bij mijn AH
[/quote]

de glute vrije zijn rollen doorzichtig, kun je geloof ik nog nergens bijn de super krijgen, omdat het 500 gram is
bij de dierenspeciaal zaken krijg je hem wel..
wist trouwens niet dat er rijst in zat, dacht dat rijst ook gluten bevat... :-[
Door Koori
#1208399
[quote="JoNoMo"]
De smuldier varianten  kip,vlees,pens kompleet,vlees kompleet en pens zijn te koop bij AH voor 0,48 per pakje.
Ik ben er achter gekomen dat het nog wel in het assortiment van AH zit en dus kan je het bestellen per doos van 12 pakjes ook als de AH bij jou in de buurt het niet verkoopt.
Ik heb vandaag een doos vlees kompeet opgehaald :thumbup:
[/quote]

Heb vanavond mijn appie even een mail geschreven, ben benieuwd.
Zou wel een beetje boel schelen  ;), en dichterbij.
Door karin.b
#1208514
Bedankt voor de tip
Gaat me een hoop geld schelen ;)
Hopelijk blijven die prijzen ook zo, want bij de jumbo bleven de prijzen maar stijgen
Weet nog dat de pens 0,35 koste en is nu ook 0,49
Normaal betaal ik bij Jumbo 0,59 per pakje vlees of pens/vlees compleet
Dus nu  0,48 bij Appie is super voor onze portemonee
Thanx    :bigarmhug:
Door Koori
#1209001
Ben vanmiddag maar ff langs gegaan, kan als alles goed gaat morgen 5 dozen ophalen,
meteen afgesproken dat ik voor elke bestelling even bel, ongeveer 1x in de 3 weken.
En inderdaad 48 eurocentjes,
jippie, helemaal blij.
Door powderpuff
#1209002
de albert heijn zal wel denken vanwaar deze plotselinge bestellingen van de smuldier  ;D straks gaan ze idd. de prijzen omhoog gooien door de vele belangstelling van smuldier.
Door macgirlie
#1209007
Oh leuk..... ik ga ook eens informeren bij onze AH. Ze hebben sinds kort wel een boel keus in Rodi.... eerst hadden ze alleen de pens en de lamshart maar nu ook complete versies. Prijstechnisch zijn zowel Rodi als Smuldier erg interessant en ze doen het er gewoon ook goed op. Voor een rol CB of Bibi van 1 kg betaal ik toch dik 3 euro. Voor 1 kg Rodi iets van 2 euro (geloof dat Compleet hier 0,86 cent kost voor 400 gram)
Door JoNoMo
#1209021
[quote="powderpuff"]
de albert heijn zal wel denken vanwaar deze plotselinge bestellingen van de smuldier  ;D straks gaan ze idd. de prijzen omhoog gooien door de vele belangstelling van smuldier.
[/quote]
:hammer:
Door powderpuff
#1209097
[quote="JoNoMo"]
:hammer:
[/quote]

;D nee joh, ben je eeuwig dankbaar voor deze tip, en appie denk ik ook, die verdient nu weer wat extra aan de plots gestegen verkoop van de smuldier.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1209158
[quote="Wesley"]
oke wat voor kleur verpakking heeft deze? ik zal der dan is opletten en vragen of die ook leverbaar is bij mijn AH
[/quote]
Dit zijn idd worsten ipv van bakjes en niet bij de supermarkten verkrijgbaar.
Door Wesley
#1209345
haha ja inderdaad ze zullen wel denken!maar ja misschien maar goed als er groot aanbod voor is gaan ze misschien meer smaken maken!en AH inkopen dan! oke bij mij dierenwinkels liggen alleen CB en hart in de vriezer! maar in normale rijst zit geen gluten maar wel zetmeel dacht ik ???
Gebruikersavatar
Door spanky
#1209425
ik heb gister in hoofddorp toolenburg gekeken maar die hebben het niet.
zal anders nog wel eens naar de ah in hoofddorp floriande gaan is ook xl dus misschien daar wel.
en anders maar naar het centrum.
Door JoNoMo
#1209445
[quote="spanky"]
ik heb gister in hoofddorp toolenburg gekeken maar die hebben het niet.
zal anders nog wel eens naar de ah in hoofddorp floriande gaan is ook xl dus misschien daar wel.
en anders maar naar het centrum.
[/quote]

Dat hoeft niet je kan het bij elke AH bestellen maar je moet wel een hele doos nemen(12 pakjes)
Door karin.b
#1209683
Hier in mijn woonplaats moest ik ook naar een XXl winkel van AH
Vandaag stond mijn bestelling klaar!
Drie doosjes
Aan de andere kant neem je toch weer wat extra boodschappen mee
En ben ik die aantal dubbeltjes winst toch weer kwijt
Zo gaat dat  ha ha :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door