Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door WillyP
#2783495
Jammer dat nu VSE niet door kan gaan. Ik heb hier niet veel extra's mee, want rund en paard heb ik toch altijd al via mijn eigen slager die aan de deur afleverd. Maar het geelhaar en de slokdarm om te drogen lijkt met wel wat. Wel even een klein vraagje: Wat houdt 'geelhaar' eigenlijk in? Ik weet echt niet hoe het eruit ziet en van welk stuk dat afkomt.... dom? ::) :-[ Of niet? :P
Door Martine-Tom
#2783501
WillyP schreef: Jammer dat nu VSE niet door kan gaan. Ik heb hier niet veel extra's mee, want rund en paard heb ik toch altijd al via mijn eigen slager die aan de deur afleverd. Maar het geelhaar en de slokdarm om te drogen lijkt met wel wat. Wel even een klein vraagje: Wat houdt 'geelhaar' eigenlijk in? Ik weet echt niet hoe het eruit ziet en van welk stuk dat afkomt.... dom? ::) :-[ Of niet? :P
Geelhaar is nekspier, om te drogen als snack.

En van mij mag SW doorgaan...als je nog ff voor 400 euro besteld :biggrin2:
Door Barbaravh
#2783502
WillyP schreef: Jammer dat nu VSE niet door kan gaan. Ik heb hier niet veel extra's mee, want rund en paard heb ik toch altijd al via mijn eigen slager die aan de deur afleverd. Maar het geelhaar en de slokdarm om te drogen lijkt met wel wat. Wel even een klein vraagje: Wat houdt 'geelhaar' eigenlijk in? Ik weet echt niet hoe het eruit ziet en van welk stuk dat afkomt.... dom? ::) :-[ Of niet? :P
Geelhaar is nekspier, degene die ik altijd gehad heb zijn zo'n 40cm lang,8cm breed en 1cm dik, ik snij ze in kleinere repen. Wordt hier zo'n 40u in de droger gelegd. Is toch één van de hardere kauwsnacks.
Door Martine-Tom
#2789862
Heb zo zijdelings het algemene topic van Jose zitten volgen, ik ga er voorlopig nog niet bestellen, klinkt niet heel erg betrouwbaar tot nu toe :-X
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2796257
Martine-Tom schreef: Heb zo zijdelings het algemene topic van Jose zitten volgen, ik ga er voorlopig nog niet bestellen, klinkt niet heel erg betrouwbaar tot nu toe :-X
Groot gelijk Martine, klinkt zeker niet heel erg betrouwbaar.

Is er iemand die ergens wat gaat bestellen waar ook vis te verkrijgen is ?
Ik zit nogal verlegen om zalm en of haring en zou graag wat mee bestellen.
Door orinake
#2796460
6 december ga ik weer vlees halen.
Moesten er mensen mee willen bestellen kan dat altijd.
Het zou gaan om paard wild konijn pens en SW
Door orinake
#2796476
eelke schreef: Ik moet 6 december op controle in Belgie :( dus ik weet niet hoe laat ik weer thuis ben dan
SW komt hier ten vroegste op de middag, dus als ik het moet brengen is het zowiso na 17 - 18u.
Ophalen hier kan in principe heel de dag + zaterdag tot de middag denk ik.
zaterdagavond hebben we barbarafeest dus ben ik zowiso weg vanaf 18u
Door eelke
#2796479
orinake schreef: SW komt hier ten vroegste op de middag, dus als ik het moet brengen is het zowiso na 17 - 18u.
Ophalen hier kan in principe heel de dag + zaterdag tot de middag denk ik.
zaterdagavond hebben we barbarafeest dus ben ik zowiso weg vanaf 18u
Tja, met de wegen bij brussel en antwerpen is het niet uitzonderlijk dat we pas na 19.00 thuis zijn. Halen gaat m ook nog niet worden, dus we slaan maar even over denk ik...
Door orinake
#2796486
eelke schreef: Tja, met de wegen bij brussel en antwerpen is het niet uitzonderlijk dat we pas na 19.00 thuis zijn. Halen gaat m ook nog niet worden, dus we slaan maar even over denk ik...
Na 19u is normaal geen probleem hoor :) Tis meer dat we er niet geraken voor 17 - 18u :)
Dus je ziet maar.
Er kan 600kg mee als we naar jullie komen.
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2801109
Als je naar BOZ komt wil ik wel wat meebestellen.

Is het goed dat ik een bestelling plaats en hem annuleer als je niet naar BOZ komt ?
Laatst gewijzigd door Lucie110 op zo 03 nov 2013, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door