Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door PHe
#2282992
Hoe leuk ik het idee ook vind...ik kan op geen enkele datum.
Andere leuke locaties zijn Panbos in Bosch en Duin, hoge en lage vuursche (maar niet voor de honden met jachtinstincten)....Er is een site www.hondenlosloppgebied.nl waar ook nog genoeg leuke ideeen op staan.

Wat misschien ook wel een leuk idee is (gezien sommige honden jachtinstincten hebben) is om naar het strand te gaan. Weinig wild te bekennen m.u.v. de meeuwen...en het kan nog onbeperkt tot eind mei.

Ik ben wel bereid om te rijden en er kunnen nog wel min. 2 honden op de achterbank bij.

Maar goed...conclusie: ik wens jullie heel veel plezier!  :)
Door Miranda 1
#2282999
Jammer dat je niet kan Petra. Even iets anders, op welke avond geef jij les bij de kvn of train je zelf. Ik ben er op zaterdagmiddag, stage. Dinsdagavond met mijn Berner en woensdagavond met mijn Golden.  ;D
Door PHe
#2283040
mirjansen schreef: Jammer dat je niet kan Petra. Even iets anders, op welke avond geef jij les bij de kvn of train je zelf. Ik ben er op zaterdagmiddag, stage. Dinsdagavond met mijn Berner en woensdagavond met mijn Golden. ;D
Ik geef les op woensdagavond (Flyball) en ik ben er vanaf 12.00u op zaterdag voor de behendigheid.
Door Miranda 1
#2283113
Oh dan heb ik je zaterdag gemist, o ja toen was je al weg. Want Diana had jou gebeld of je hertenvlees had. Nou misschien tot morgen of woensdag.
Door Miranda 1
#2283342
Antheman schreef: En waar wordt dat gehouden?
Bij de kynologenclub in nieuwegein maar het zit vol.

Ik moet helaas werken. Ik had het heel graag gedaan met mijn berner. Die vrouw die achter de bar stond tijdens de thoerieavonden zei dat ze mij wel een type vond voor doggydance. Dat had ik wel leuk gevonden met mijn golden hihi.
Door **Jillaroo**
#2283797
mirjansen schreef: Kun je wel andere data's? We kunnen natuurlijk ook in maart en april gaan. Aangezien het toch dichtbij is.
denk het wel, maar ga lekker wandelen hoor de 18e maart, ik vermaak mij wel in leiden en yeng ook. :biggrin2:
Door Miranda 1
#2286425
Goed nieuws.

Het lijntje voor 6 apil is weer open. Ik kan toch wel iets meer dan 200 kilo meenemen. En als het echt veel wordt rijden Ramses en ik samen met haar auto naar Eindhoven.

Dus mochten er nog mensen zijn die rund of konijntjes willen bestellen. Het kan weer.  ;D
Door Miranda 1
#2290336
Zijn er nog mensen die voor 6 april konijn of rund willen bestellen?

Orinake heeft 50 kilo ruimte voor konijn door annuleringen. En wij hebben nog ruimte over in de auto, hihi.
Door Khari
#2293417
Ik wil binnenkort een keer bij slagerij IC bestellen of bij slagerij west (hier lees ik soms verschillende ervaringen over).
Zijn er hier die misschien mee willen bestellen?
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga, zal niet over al te lange tijd zijn. Maar wel vast kijken of er meer mee willen bestellen, zodat we dan misschien de benzine kosten kunnen delen.
Door Deesje
#2294252
ik woon ook in utrecht (Leidsche rijn) mocht er binnenkort weer gewandeld gaan worden ben ik graag van de partij...

wat betreft vervoer heb ik heel weinig plek, ik rijd wel regelmatig naar limburg maar heb dan de auto vol met bagage, honden enz dus kan eigenlijk praktisch nooit iets meenemen helaas...
Door Miranda 1
#2294357
Leuk Deesje. Een wandeling zal er vast nog wel een keer komen. Afgelopen zondag is het helaas mislukt, haha. Baileys was ver weg trainen met haar hond en Guusje was druk met andere dingen.

Dus we zullen eens gaan kijken voor een andere datum.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door