Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Cisca
#2590897
Geen idee waar ik dit neer moet zetten maar, is er iemand in de omgeving van Rhenen die een vriezerkist "over" heeft? Gratis of voor een klein prijsje? Ik zit helaas al een tijdje zonder werk en heb geen geld om een nieuwe te kopen.

Ik ben sinds 2 maandjes gaan barfen met mijn 2 katten, het gaat echt helemaal super alleen heb ik wat ruimte tekort waardoor het voor mij moeilijk is om voor een goede prijs (die dingen op de verzamelplaats gaan meestal per meerdere kgs en dan zou ik maar 1 of 2 dingen van kwijt kunnen) in te kopen.
Laatst gewijzigd door Cisca op zo 03 feb 2013, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miranda 1
#2590903
Sorry ik kan je niet helpen. Heb je al op marktplaats gekeken?

Je kan ook zelf een topic openen in deze hoek, vraag en aanbod. Je kan daar ook de instructies vinden hoe je een topic kan openen. Succes met je zoektocht.
Door Khari
#2591057
Op 16 maart dan ik bij Daantje haaskarkas bestellen alleen vind ik voor nu 10 kg te veel daar ze het hier nog amper hebben gegeten.
Is er hier iemand die zou willen delen?
Door Antheman
#2591119
Khari schreef: Op 16 maart dan ik bij Daantje haaskarkas bestellen alleen vind ik voor nu 10 kg te veel daar ze het hier nog amper hebben gegeten.
Is er hier iemand die zou willen delen?
Ik wil de helft wel ;)
Door Summerditches
#2591140
Khari schreef: Fijn dank je dan ga ik bestellen.
Ik rijd toch al daarheen dus kan dat ook gelijk mee
Mocht je het in 3-en willen delen of nog iemand wil 5 kilo dan kan er misschien nog een portie mee gelijk met de geitjes-afspraak die ik toch al met je heb.
gr.
Door Khari
#2591154
Summerditches schreef: Mocht je het in 3-en willen delen of nog iemand wil 5 kilo dan kan er misschien nog een portie mee gelijk met de geitjes-afspraak die ik toch al met je heb.
gr.
Mocht er nog iemand komen kan het besteld worden, anders kan ik nog er nog wel een beetje van missen, maar zal dan hooguit 2 kg zijn
Door Summerditches
#2591200
Khari schreef: Mocht er nog iemand komen kan het besteld worden, anders kan ik nog er nog wel een beetje van missen, maar zal dan hooguit 2 kg zijn
Het is voor mij ook een probeersel hoor en het komt mooit uit met vervoer anders laten we het overwaaien. Je hoeft jouw bestelling niet voor mij op te offeren hoor
gr. Loes
Door lachnat
#2591282
Ik heb een doos van 10 kilo besteld en kan wel 2 kilo missen.
Ik rij alleen zelf of ik nou naar Apeldoorn rij of richting Utrecht dat scheelt voor mij niet zoveel.
Weet niet of dat dan zo handig is want ik kan vast geen 2 kilo ter plekke afbreken ::)
Gebruikersavatar
Door baileys
#2591511
Khari schreef: Fijn dank je dan ga ik bestellen.
Ik rijd toch al daarheen dus kan dat ook gelijk mee
Zou jij voor mij ook wat mee kunnen nemen (5kg parelhoen en 5kg kalkoennek) en voor mij kunnen bewaren tot zondag.
Ben die hele zaterdag weg, en kan het dus pas zondag halen. Hoeft niet perse in de vriezer, moet het toch verdelen.
Door Miranda 1
#2591521
baileys schreef: :dribble:
Haha dat dacht ik al. Ik dacht al dat wel meer mensen het weer willen hebben. Mijn eigen honden zijn er zo dol op.

Ik heb pas kilo's gedroogd voor andere. Oa voor iemand die honden opvangt. Heerlijke snacks voor het goede doel.
Gebruikersavatar
Door baileys
#2591522
Miranda 1 schreef: Haha dat dacht ik al. Ik dacht al dat wel meer mensen het weer willen hebben. Mijn eigen honden zijn er zo dol op.

Ik heb pas kilo's gedroogd voor andere. Oa voor iemand die honden opvangt. Heerlijke snacks voor het goede doel.
Als je het nou goed inplant, kunnen we misschien samen rijden...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door