Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door joel
#2540170
Bedankt voor het kijken Berna en Mirana, ik neem graag het runderpens van je over Miranda! Kan ik iig weer heeeeeel even vooruit :biggrin2: zal ik het contant aan je betalen of liever overmaken?
Door Miranda 1
#2540189
Hoeveel wil je hebben? Ik zal even kijken of ik morgen tijd heb om het uit te rekenen. Anders mag je het achteraf overmaken. Ik moet van morgenmiddag tot zaterdagochtend werken.
Gebruikersavatar
Door joel
#2540398
Miranda 1 schreef: Hoeveel wil je hebben? Ik zal even kijken of ik morgen tijd heb om het uit te rekenen. Anders mag je het achteraf overmaken. Ik moet van morgenmiddag tot zaterdagochtend werken.
ehhh, hoeveel kan je missen? :biggrin2:
Wil anders die 5 kilo wel, of 2 kg lam, 2 kilo rund, wat je kan missen, en hoe je het verpakt hebt.
Gebruikersavatar
Door joel
#2549502
**Jillaroo** schreef: Ik rij maandag naar Rita in Woubrugge, moet ik nog wat voor iemand mee nemen?
Ik sla een keertje over ;)
Gebruikersavatar
Door Berna
#2549781
lachnat schreef: 19 Januari ga ik naar Job vlees halen en kan dan voor de hele provincie meenemen.
Ik zal een klein ommetje maken zodat ik langs Houten/Utrecht kom.
Echter er zal maar 500 kilo mee kunnen omdat er een andere provincie ook gelijk vlees haalt.
Mijn eigen bestelling is daar niet in mee geteld.
Zal er binnenkort nog een bestel topic voor openen maar dan zijn jullie vast op de hoogte, kunnen jullie alvast vries ruimte creëren ofzo ;) ;D
Gaat dat nog door??
Door Brigitte
#2551116
Brigitte schreef: Als je dan bij Deil de A2 opgaat wil ik graag meedoen ! En daar ergens een stopplaats afspreken met je ;)
Brigitte
Mooi Lachnat !! Ik hou me ook nog aanbevolen ;)
Misschien de Shell tussen Beesd en Culemborg ?
Kan dan ook meteen de vleesjes van Berna meenemen, en wie verder nog in de buurt nodig heeft.
Groetjes, Brigitte
Gebruikersavatar
Door Manon
#2551152
Brigitte schreef: Mooi Lachnat !! Ik hou me ook nog aanbevolen ;)
Misschien de Shell tussen Beesd en Culemborg ?
Kan dan ook meteen de vleesjes van Berna meenemen, en wie verder nog in de buurt nodig heeft.
Groetjes, Brigitte
Dan voel ik meteen al een vraag opkomen ;D
Gebruikersavatar
Door Manon
#2551160
Trouwens chantal/'lachnat'.
Is het nog steeds de planning dat tegelijkertijd met jouw ritje naar omgeving Utrecht het ritje van Vivianne naar Zuid-holland komt, zoals eerst de planning was???
Gebruikersavatar
Door Manon
#2551235
lachnat schreef: Shell tussen Beesd en Culemborg is prima.

Manon, volgens mij wel ::)
aha,
ik wacht wel even of mijn vlees dan met brigitte mee mag, want dan is dit lijntje net zo handig voor me. Wordt vervolgd dus...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door