Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Daiven
#2694784
Hoeveel kg heb je? Ik wil ze wel hebben, maar moet weten of het in m'n vriezer past. Ik woon in Nieuwegein en zou het vanavond bij je kunnen komen ophalen
Door Burretje
#2694822
Het is ruim 4 kg en de nekken zijn los ingevroren. Het neemt dus wat meer plek in dan normaal. Laat maar weten of je dat kwijt kan, anders neem ik het morgen mee voor Yvonne.
Door Burretje
#2694845
Oh dat is prima hoor. Dan kan ik twee mensen blij maken. Twee kilo voor jou en twee kilo voor Yvonne. Ik stuur je zo even een pb voor het adres.
Door Burretje
#2695243
Ook nog even hier:

Vandaag is de konijnlevering. Maae nu ben ik geveld door migraine en weet even niet hoe ik mijn bestelling straks in Houten moet ophalen.  Zou misschien 1 van de anderen die in Houten komt ophalen mijn 10 kg karkas mee kunnen nemen en in de vriezer kunnen bewaren tot ik weer op de been ben?
Door Simone V
#2737515
Ik heb bij Lida duifkarkas besteld, maar dat was een blond moment, want Sita eet het dus gewoon echt niet. En ik had het kunnen weten, maar goed.
Iemand interesse in ongeveer 4 kilo?
Overnemen of ruilen?
Ik woon in Amersfoort.
Door Khari
#2737880
Nee sorry hier ook niet.
Ook eens bij Lida besteld om te proberen maar wordt echt niet gegeten.
Hele duiven zijn hier wel leuk om mee te spelen, maar ben ik niet blij met alle veren
Door Simone V
#2738543
ik was er al bang voor....voorlopig ligt het nog in de vriezer, want ook al zit hij nu propvol; de komende tijd gaat ie alleen maar leger worden  :D  :D Elke dag feest om die vriezer open te doen hahaha.
bij de eerstvolgende levering kijk ik wel of het nog kan blijven liggen voor iemand die het wel graag wil.
Door Burretje
#2756549
Is er iemand in Nieuwegein of omgeving waarvan ik wat pancreas (van volwassen koe of van wild, maar bij voorkeur koe) kan over nemen?

Mijn kitten Aiyana heeft mogelijk EPI. Haar fTLI is getest en was lager dan de referentiewaarden, maar nog iets te hoog voor een zekere EPI diagnose. We gaan nu proberen hoe ze reageert op het toevoegen van enzymen aan haar voeding. Dat kan met poeder, maar ook met verse pancreas. Vandaar dat ik graag een beetje zou willen proberen. Katten schijnen het lastig te eten, dus een klein beetje zou heel fijn zijn. Het moet wel vrij vers zijn, omdat verse pancreas na 3 maanden in de diepvries al zijn werking verliest.

Iemand die mij blij kan maken?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door