Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Drijver
#2618809
Muffin schreef: hai iedereen, zijn er nog mensen die binnenkort bij lupa willen bestellen?
ik kom in mijn eentje niet aan de 125,00 euro dus dacht mischien willen er mensen mee bestellen?
Weet je al wanneer je gaat bestellen Mo? Ik wil wel mee bestellen, dan zit je op 125,-

20 kilo Paardenvlees (gemalen 10x1kg € 27,50)
Door Khari
#2619069
Miranda 1 schreef: Zijn er mensen die bij Setie gaan bestellen voor 20 april? Ik wil heeeel graag lama hebben voor mijn allergiehond want dat is op. Maar ik moet die dag werken dus kan er helaas niet heen rijden. Als iemand wil rijden dan ben ik daar heeeel erg blij mee.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 990.0.html
Ik wil hier ook graag wat bestellen.
Vanaf 1 april zit kom ik vast op 1 locatie en flex ik niet meer, zal proberen als de planning contact op neemt dat ik kan rijden.
Door **Jillaroo**
#2619123
Drijver schreef: Weet je al wanneer je gaat bestellen Mo? Ik wil wel mee bestellen, dan zit je op 125,-

20 kilo Paardenvlees (gemalen 10x1kg € 27,50)
Ik kan vrijdag evt op de terugweg van nederweert langs lupa rijden. En anders zaterdag zit ik al in Eindhoven. Moet voor Jill wat gemalen bot hebben
Door Cisca
#2619362
Zijn er nog mensen in de omgeving van Rhenen die binnenkort wat bij Degomeat zouden willen bestellen?

Ik ga in mijn eentje zeker niet aan 100 euro komen.

Ik wou over een week of 2 a 3 gaan bestellen, dan heb ik namelijk al het vlees/bot spul binnen via lijntjes hier en kan ik mooi zien hoeveel ruimte ik ongeveer over hou voor spiervlees. Als ik nu al ga bestellen ben ik bang dat mijn ogen wat te groot worden en het er straks never nooit niet inpast.
Door Drijver
#2620402
**Jillaroo** schreef: Ik kan vrijdag evt op de terugweg van nederweert langs lupa rijden. En anders zaterdag zit ik al in Eindhoven. Moet voor Jill wat gemalen bot hebben
Graag. Want Monique lijkt van de aardbodem verdwenen. Krijg haar ook telefonisch niet te pakken ???
Dan haal ik het vrijdag bij je op. Zeg maar een tijd.
Door Muffin
#2621953
Drijver schreef: Graag. Want Monique lijkt van de aardbodem verdwenen. Krijg haar ook telefonisch niet te pakken ???
Dan haal ik het vrijdag bij je op. Zeg maar een tijd.
Ben weer gevonden... ;D
ga vandaag bij Lupa bestellen
Door Elinea
#2622951
Utah-Kiara schreef:

Wij wonen in Baarn tegen Soest aan :)
Ook in de buurt! Nou, mochten er mensen zijn die eens iemand zoeken om mee te bestellen hoor ik het graag!
Door Leila_J
#2623017
Hoi!

Ik ben Leila en lees al een hele tijd mee hier, biets ook wel eens een kilo'tje van het één of ander bij Chantal weg (weet niet wat haar naam hier op BP is) maar heb zelf nooit echt meegedaan hier. Chantal adviseerde me om hier toch maar eens een berichtje te posten, want ik zit altijd moeilijk te doen om aan zo veel mogelijk diersoorten te komen.

Ik heb twee ruwharige teckelmeneren, Karel van 3 en Pepijn van (bijna, hij is morgen jarig  8)) 2, van rond de 10 kilo en ik woon in Utrecht (ondiep). Karel heeft zeer waarschijnlijk het lekkende darm syndroom waardoor hij snel allerlei vervelende kwaaltjes krijgt en heel makkelijk intoleranties opbouwt. Vandaar dus altijd zo veel mogelijk diersoorten... Helaas heb ik maar beperkte vriezerruimte dus grote bestellingen doen in m'n eentje gaat niet en omdat ik maar kleine takketokkies heb én dus zoveel mogelijk beestjes probeer te voeren heb ik vaak aan een kilo'tje van iets genoeg... Ik hoop hier dus af en toe met wat mensen samen te kunnen bestellen en dingen te kunnen delen. (zie hier vaak mooi vlees wat per 5 kilo besteld kan worden maar dat is dus voor mij meestal al zo'n 5 keer te veel  ;))

Ik wilde eigenlijk voor de leuk nog even een foto van mijn twee mannen toevoegen, maar ik ben bang dat die er dan meteen in posterformaat op komt te staan dus ik maak nog wel een keer een onderschrift ofzo. Ik zal nog wel even uit moeten vogelen hoe het hier allemaal werkt met al die lijntjes enzo dus als ik wat doms zeg... dat komt daardoor.  8)

Groetjes!
Gebruikersavatar
Door baileys
#2623163
Hoi Leila,

welkom hier in het Utrechtse  :).
Als je de topics een beetje in de gaten houdt, valt er vaak wel iets te regelen.
Dus als je iets ziet wat je graag zou willen hebben maar te groot verpakt is, gewoon even de vraag hier neer leggen en even checken of er meer mensen bestellen.

Veel plezier hier op het forum.
Door Elinea
#2623267
Hoi Leila,

Fijn dat je post, want ik herken de dingen waar je tegenaan loopt. Ik heb een forse bestelling gedaan bij degomeat even terug en dat was helemaal prima, maar ik heb wel de voorkeur om in het vervolg iets kleinere hoeveelheden te bestellen. En als ik dan zo rondneus en bv bij vers voer prachtige haasstukken zie of goedbevleeste parelhoenkarkas wordt ik hebberig..het is alleen wel allemaal per 5 kilo en dat is voor mij met mijn honden en vriezer best veel. Trek dus vooral aan de bel als je wat wilt! ;-)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door