Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
#2603732
Muffin schreef: hai iedereen, zijn er nog mensen die binnenkort bij lupa willen bestellen?
ik kom in mijn eentje niet aan de 125,00 euro dus dacht mischien willen er mensen mee bestellen?
Wat is binnenkort?
Gebruikersavatar
Door joel
#2603801
Muffin schreef: hai iedereen, zijn er nog mensen die binnenkort bij lupa willen bestellen?
ik kom in mijn eentje niet aan de 125,00 euro dus dacht mischien willen er mensen mee bestellen?
Ik heb hier eigenlijk mn vriezer al vol gepland de komende weken, dus ik sla even over.

Leuk dat ik je even tegenkwam vanmiddag, Muffin ziet er goed uit, rende alweer mooi over het veld hoor!!!
Niets te zien van een operatie!
Door Muffin
#2603995
Burretje schreef: Ik heb al even gekeken, maar niet geslaagd. Ik sla dus over.
oke,
**Jillaroo** schreef: misschien wat orgaan..
ik ga eens even kijken wat ik zelf nodig heb en hoever ik kom, heb net een nieuwe vriezer aan geschaft dus kan heb nu eens vol leggen :)
dus kom er nog even op terug.
joel schreef:

Leuk dat ik je even tegenkwam vanmiddag, Muffin ziet er goed uit, rende alweer mooi over het veld hoor!!!
Niets te zien van een operatie!
zag dat je er 1 bij hebt :) leuk hoor, ik krijg er mischien volgend jaar eentje bij als alles goed gaat.
Muffin zijn been gaat idd super op het moment! zolang ik hem maar gedoseerd laat spelen met andere kan hij al aardig goed uit de voeten :thumbup:
Door Muffin
#2604018
ik kom op ong. 70,00 euro uit voor mij zelf. ik laat het nog even staan mochten er nog meer mensen komen die toch mee willen bestellen
laat het me weten  :)
Door **Jillaroo**
#2610024
Muffin schreef: ik kom op ong. 70,00 euro uit voor mij zelf. ik laat het nog even staan mochten er nog meer mensen komen die toch mee willen bestellen
laat het me weten :)
Ik ga vanavond even kijken wanneer ga je bestellen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door