Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
#2533370
Wij hebben besloten om het morgen te gaan halen. Mijn vriend voelt zich beroerd en ik zie het niet zitten om te gaan rijden.

Ik heb IC gebeld en ze zijn ook morgen open. Jantina neemt het mee bij Cochetta vandaan en bewaard het in een loods/ schuur.

Het enige nadeel is dat ik morgenmiddag moet werken. En het mij enorm veel tijd kost om dan ook nog naar Overvecht te rijden.
Is er iemand die naar de carpoolplaats in Houten kan komen morgen? Ik neem de bestelling mee van Antheman, Aura en Khari.
Gebruikersavatar
Door baileys
#2533381
Das ruk.
Ik rij straks naar Overvecht en dan door naar Soest, maar ik weer niet of je daar wat aan hebt.
Morgen ben ik helaas de hele dag weg.
Door Antheman
#2533384
Miranda 1 schreef: Wij hebben besloten om het morgen te gaan halen. Mijn vriend voelt zich beroerd en ik zie het niet zitten om te gaan rijden.

Ik heb IC gebeld en ze zijn ook morgen open. Jantina neemt het mee bij Cochetta vandaan en bewaard het in een loods/ schuur.

Het enige nadeel is dat ik morgenmiddag moet werken. En het mij enorm veel tijd kost om dan ook nog naar Overvecht te rijden.
Is er iemand die naar de carpoolplaats in Houten kan komen morgen? Ik neem de bestelling mee van Antheman, Aura en Khari.
Verstandig, hoe laat moet je werken? Tussendoor evt stoppen bij AC De Meern? Pik ik t daar op.
Door Aura
#2533391
Oei, ik ben morgen dus de hele dag weg  :-\
Even denken hoe we dat gaan oplossen. Ik krijg dus (hopelijk) vanmiddag vlees van Degomeat binnen voor Baileys, Antheman, Khari en Miranda S. Dat moet vanavond wel allemaal opgehaald worden, want ik kan niks bewaren en morgen ben ik de hele dag weg (had ik ook al eerder aangegeven).
Miranda, jij gaat morgen konijn en IC halen in Rotterdam.
Ik denk dat we toch moeten splitsen en mensen 2x moeten laten rijden (dus vanavond naar mij en morgenavond naar jou). Ben bang dat het even niet anders kan.
Misschien kunnen er ritten van mensen gecombineerd worden?
Gebruikersavatar
Door baileys
#2533395
Ik weet dat er voor Khari geregeld is dat Yvonnek dat zou komen halen, en ik kom ook sowieso vanavond.
Ik had niks besteld bij het IC.
Door Antheman
#2533400
Aura schreef: Oei, ik ben morgen dus de hele dag weg :-\
Even denken hoe we dat gaan oplossen. Ik krijg dus (hopelijk) vanmiddag vlees van Degomeat binnen voor Baileys, Antheman, Khari en Miranda S. Dat moet vanavond wel allemaal opgehaald worden, want ik kan niks bewaren en morgen ben ik de hele dag weg (had ik ook al eerder aangegeven).
Miranda, jij gaat morgen konijn en IC halen in Rotterdam.
Ik denk dat we toch moeten splitsen en mensen 2x moeten laten rijden (dus vanavond naar mij en morgenavond naar jou). Ben bang dat het even niet anders kan.
Misschien kunnen er ritten van mensen gecombineerd worden?
Uiteindelijk heb ik niets besteld bij Degomeat. ;) Jij ziet me vanmiddag dus niet.

Het kan bij mij ook s avonds gehaald worden, dan leg ik het in de stal, is er niemand aan een tijd gebonden. Dan haal ik bij Miranda de IC spullen op.
Laatst gewijzigd door Antheman op vr 07 dec 2012, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Aura
#2533406
Antheman schreef: Uiteindelijk heb ik niets besteld bij Degomeat. ;) Jij ziet me vanmiddag dus niet.

Het kan bij mij ook s avonds gehaald worden, dan leg ik het in de stal, is er niemand aan een tijd gebonden.
Hmm, volgens Henk krijg ik 6 bestellingen binnen incl. die van mezelf. Daar zit ook nog eentje bij van een trainingsmaatje van me. Dan hou ik er 4 over. Als jij niet besteld heb, dan mis ik er nog eentje... ::)
Door Khari
#2533423
Miranda 1 schreef: Wij hebben besloten om het morgen te gaan halen. Mijn vriend voelt zich beroerd en ik zie het niet zitten om te gaan rijden.

Ik heb IC gebeld en ze zijn ook morgen open. Jantina neemt het mee bij Cochetta vandaan en bewaard het in een loods/ schuur.

Het enige nadeel is dat ik morgenmiddag moet werken. En het mij enorm veel tijd kost om dan ook nog naar Overvecht te rijden.
Is er iemand die naar de carpoolplaats in Houten kan komen morgen? Ik neem de bestelling mee van Antheman, Aura en Khari.
Sorry dat ga ik niet redden, lichamelijk tenminste niet. Vanmorgen flink onderuit gegaan met de hond uitlaten en is autorijden en sjouwen met een hoeveelheid vlees echt even te veel van het goede.
Door Simone V
#2533472
Miranda 1 schreef: Wij hebben besloten om het morgen te gaan halen. Mijn vriend voelt zich beroerd en ik zie het niet zitten om te gaan rijden.

Ik heb IC gebeld en ze zijn ook morgen open. Jantina neemt het mee bij Cochetta vandaan en bewaard het in een loods/ schuur.

Het enige nadeel is dat ik morgenmiddag moet werken. En het mij enorm veel tijd kost om dan ook nog naar Overvecht te rijden.
Is er iemand die naar de carpoolplaats in Houten kan komen morgen? Ik neem de bestelling mee van Antheman, Aura en Khari.
hoi, ik begrijp dat hier meerdere bestellingen tegelijk gehaald e.d. worden, dus ik ben even kwijt hoe of wat.
Miranda, wij hadden afgesproken dat ik morgenochtend bij jou konijn zou komen ophalen. Dat gaat m niet worden denk ik? Wat zullen we dan afspreken? Zondagmiddag? Kan dat voor jou, of wat is makkelijk?
Tjee, maar wat een sneeuw ligt hier in Amersfoort zeg en het blijft doorsneeuwen....
Door lachnat
#2533479
Simone V schreef: Tjee, maar wat een sneeuw ligt hier in Amersfoort zeg en het blijft doorsneeuwen....
Echt he :o Is niet normaal ik zie de hele dag alleen maar sneeuw vallen alleen de grote van de vlokjes wisselt :-X
Levert wel mooie foto's op :biggrin2:
Door lachnat
#2533480
Brigitte schreef: Als je dan bij Deil de A2 opgaat wil ik graag meedoen ! En daar ergens een stopplaats afspreken met je ;)
Brigitte
Dat is toch het knooppunt van de A15 naar de A2, als jullie daar een stopplek weten wil ik daar gerust stoppen hoor.
Door Miranda 1
#2533484
Antheman schreef: Verstandig, hoe laat moet je werken? Tussendoor evt stoppen bij AC De Meern? Pik ik t daar op.
Oke, even overzichtje zodat iedereen het snapt.

We hadden idd afgesproken dat ik met spullen van IC en Orinake naar Aura zou gaan. Bij Aura zou degemeat komen en dan zou alles vanuit Aura verdeelt worden.

Ik heb met Jantina afgesproken dat ik rond 12 uur in Rotterdam ben om de bestelling van Orinake bij haar op te halen. Daarna moet ik nog naar het IC.

@Antheman, ik vind het een goed idee om bij AC De Meern te stoppen op weg naar mijn werk. Zullen we om 13.45 uur afspreken. Dan geef ik jou de bestelling van jou, Khari en Aura. Aura en jij hebben alleen IC en Khari heeft IC en Orinake.

Mocht het onderweg uitlopen ofzo dan bel ik je even. Eventueel zet mijn vriend me op mijn werk af en ga ik of hij terug met de trein. Hester, wil je mij even je telefoonnummer pb'en, want die heb ik niet in mijn telefoon staan.
Door Miranda 1
#2533487
Simone V schreef: hoi, ik begrijp dat hier meerdere bestellingen tegelijk gehaald e.d. worden, dus ik ben even kwijt hoe of wat.
Miranda, wij hadden afgesproken dat ik morgenochtend bij jou konijn zou komen ophalen. Dat gaat m niet worden denk ik? Wat zullen we dan afspreken? Zondagmiddag? Kan dat voor jou, of wat is makkelijk?
Tjee, maar wat een sneeuw ligt hier in Amersfoort zeg en het blijft doorsneeuwen....
Sorry was ff (ruim 1 uur) met mijn Berner naar het bos wandelen. En ik ben vergeten jou ook een pb te sturen.

Zondagmiddag is prima. Ik moet om 14 uur naar mijn werk. Ik kan het ook in de vriezer bewaren hoor, dat je het een andere keer komt halen. Voor mij helemaal geen probleem.
Door Miranda 1
#2533497
baileys schreef: Das ruk.
Ik rij straks naar Overvecht en dan door naar Soest, maar ik weer niet of je daar wat aan hebt.
Morgen ben ik helaas de hele dag weg.
Ik ben bang dat als we na jou werk gaan we giga in de file komen. En IC is vandaag om 19 uur weg. Als jij denkt dat we het wel redden enzo vind ik het ook prima om vanmiddag nog te gaan.
Door Aura
#2533508
Antheman schreef: Het kan bij mij ook s avonds gehaald worden, dan leg ik het in de stal, is er niemand aan een tijd gebonden. Dan haal ik bij Miranda de IC spullen op.
Ok, dus jij haalt nu de spullen van IC (en Orinake) bij Miranda op? Tot hoelaat kan ik het morgen bij jou ophalen? We kunnen morgen op de terugweg wel bij jou langsrijden, maar ik verwacht dat we pas laat op de avond terug komen (kan wel 23h worden). Kan ik het dan gewoon uit de stal pakken, of wordt je daar wakker van? Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Anders zou ik het zondag aan het eind van de middag op kunnen halen (moet eerst de hele dag trainen), maar ik weet niet of het vlees zo lang goed blijft. Ik gok dat de spullen van IC niet bevroren aangeleverd worden?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door