Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Aura
#2531977
Miranda 1 schreef: Mijn planning is om rond 14 uur te vertrekken vanuit Rotterdam. Ik wil eerst naar IC en dan naar Cochetta om de konijntjes van Orinake op te halen. Ik ben wel afhankelijk van Orinake in deze. Ik zal hier een berichtje plaatsen als ik weg ga in Rotterdam.

Behalve voor Simone, moet ik voor iemand anders nog iets mee nemen vanaf Aura naar mijn huis? Ik heb er namelijk geen zicht op wie bij degomeat heeft besteld.
We moeten maar even kijken hoe het allemaal gaat lopen. Met dit weer kan het nog wel eens flink in de soep lopen :-\
Als ik het vervoersschema van Degomeat zo zag, vertrekt de chauffeur 's ochtends om 5 uur, rijdt eerst naar Groningen en dan weer terug via Utrecht. Dan kan je je voorstellen wat sneeuw kan doen...
Maar we zien wel. Ik hou jullie vrijdag op de hoogte!!
Door lachnat
#2532264
Berna schreef: Hoe loopt jou ommetje precies?? Ik moet eigenlijk weer boekmaag hebben rond die tijd..
Via de A15 naar de A2 en dan de A27 en uiteindelijk via de A1 naar Amersfoort.
Als men dus aan die route stopplaatsen wilt moet men maar roepen ;)
Door Antheman
#2532368
Aura schreef: We moeten maar even kijken hoe het allemaal gaat lopen. Met dit weer kan het nog wel eens flink in de soep lopen :-\
Als ik het vervoersschema van Degomeat zo zag, vertrekt de chauffeur 's ochtends om 5 uur, rijdt eerst naar Groningen en dan weer terug via Utrecht. Dan kan je je voorstellen wat sneeuw kan doen...
Maar we zien wel. Ik hou jullie vrijdag op de hoogte!!
Het wordt een drama morgen!
Ik zo nog naar een cliënt ipv morgenochtend toe. Er wordt 15 cm sneeuw verwacht. :-\
Als t vlees niet gehaald/gebracht kan worden en doorschuift naar een ander moment, heb ik daar alle begrip voor. Veiligheid staat voorop hoor!!
Door Brigitte
#2532906
lachnat schreef: Via de A15 naar de A2 en dan de A27 en uiteindelijk via de A1 naar Amersfoort.
Als men dus aan die route stopplaatsen wilt moet men maar roepen ;)
Als je dan bij Deil de A2 opgaat wil ik graag meedoen ! En daar ergens een stopplaats afspreken met je ;)
Brigitte
Gebruikersavatar
Door Berna
#2533155
Brigitte schreef: Als je dan bij Deil de A2 opgaat wil ik graag meedoen ! En daar ergens een stopplaats afspreken met je ;)
Brigitte
Dat dacht ik dus ook!
Gebruikersavatar
Door baileys
#2533342
Ik ben vanochtend 2 uur bezig geweest om van Nieuwegein naar Waddinxveen te rijden. PPPFf viel niet mee hoor maar hoop dat jullie daar vanmiddag geen last van hebben.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door