Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door *sanne*
#2503461
Dat is inderdaad niet zo netjes... Nu je het zegt, ik heb ook niet de kans gehad het te vervangen door iets anders. Gelukkig heb ik niet zoveel nodig maar anders is het wel vervelend!
Door Burretje
#2503467
Ik hoop maar niet dat het het orgaanvlees is wat niet geleverd kan worden... Daar zit ik helemaal doorheen namelijk  :-\

@Joel Zet jij hier een berichtje neer als het geleverd is? Dan kom ik het bij je halen. 
Door Muffin
#2503540
joel schreef: Ze komen rond 10.30
ik laat hier even weten wanneer ze zijn geweest, van sommigen weet ik dat ze einde van de middag komen ophalen, dat is prima! Probeer zoveel mogelijk in de vriezer te stoppen ;)
ik kan toch eerder, dus hoor t wel als t er is dan kom ik t gelijk oppikken :)
Gebruikersavatar
Door joel
#2503545
Burretje schreef: Ik hoop maar niet dat het het orgaanvlees is wat niet geleverd kan worden... Daar zit ik helemaal doorheen namelijk :-\

@Joel Zet jij hier een berichtje neer als het geleverd is? Dan kom ik het bij je halen.
Vlees is er! Enne, je orgaan zit erbij ;)
Door Khari
#2504031
Ik had het topic wel zien staan en wil ook zeker de lippen proberen na alle berichten wat hier voorbij is gekomen. Zit alleen dan met de beperkte vriesruimte hier voor dat soort dingen. Als ik dan met je kan delen graag, ik hoor het wel als je toch besteld
Gebruikersavatar
Door Berna
#2504135
Iemand uit het zuiden van de provincie die voor het einde van de maand nog wil bestellen bij degomeat?

Ik red het qua karkas en spiervlees net niet tot de leveringen van orinake en nienkev.
Ik heb 15 kg karkas nodig en een kilo of 5 spiervlees. Dus ik kom bij lange na niet aan de 60euro. Ik woon in Gorinchem...
Door mirjam Pierik
#2504164
Ik zou wel een kilo of 10 karkas willen bestellen (plus een extra vriezer). Zijn Orinake en Nienkev goedkoper? Beter? kan ze niet terugvinden op internet.

Mirjam
PS: ben helemaal nieuw... weet nog niet zoveel behalve dat het  lastig is om een kleine pup goed te voeden met weinig kennis en een iets beperkt budget...
Door Khari
#2504252
Berna, ik wil wel wat mee bestellen, maar om daarvoor naar Gorinchem te rijden...... net iets te ver dat ik het dan liever hier laat bezorgen.

Mirjam, Orinake en NienkeV zijn regelmatig een soort tussenpersoon tussen leverancier en ons zodat we via hun aan mooi vlees kunnen komen hier op het forum. Het is dan het forum in de gaten houden wanneer ze een levering doen en dan op tijd bestellen.
Door Hetty_
#2504511
Ik wil ook wat lippen en hart bestellen om te drogen, maar dat zal dan een paar kilo van elk zijn.
Dus als ik met iemand kan delen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door